صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

معاون سیاسی وزیر کشور: محور اصلی کار در دولت چهاردهم وفاق ملی است

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۸۲۳۹
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت به دنبال خالص‌سازی و حذف افراد با سلایق سیاسی دیگر نیست، گفت: محور کار در این دولت وفاق ملی است.

خبرگزاری میزان - به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، علی زینی‌وند در آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان این استان گفت: هر جای تاریخ ایران که بخواهیم نگاه کنیم، نام یزد می‌درخشد و همین امروز هم در حوزه‌های کارآفرینی، صنعت، دانش بنیان‌ها و دیگر حوزه‌ها نام این استان در ایران و جهان می‌درخشد.

وی با گرامیداشت یاد شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی به برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: باوجود تبلیغات گسترده خارجی مبنی بر خودداری مردم از حضور در پای صندق‌های رای، دیدیم محور اصلی شور انتخابات مقام معظم رهبری بودند و خوشبختانه امیدی در دل مردم روشن شد.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه امروز نوبت ماست که امید را افزایش دهیم، گفت: این انتخابات فضا را تغییر داد و از دل این انتخابات اتفاقا رئیس‌جمهوری آمد که به تعبیر مقام معظم رهبری دانشمند، مردمی و صادق است و وفاق ملی هم شعار ایشان است.

وی افزود: البته وفاق ملی صرفا یک شعار نیست بلکه یک ضرورت برای هر کسی است که هنری برای کمک به مردم و اداره کشور دارد.

زینی‌وند گفت: وفاق ملی به این معناست که کمک کنیم اگر فردی شایسته است و گفتمان رئیس جمهور را قبول دارد زمینه خدمت را داشته باشد و البته ستاد‌های رقیب دولت هم باید این وفاق را به رسمیت بشناسند.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: البته مردم هم که رای دادند می‌خواهند تغییر را ببینند و از همه ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم باید استفاده کنیم.

معاون وزیر کشور با اشاره به محدودیت منابع کشور گفت: باید زمینه را برای حضور بخش خصوصی را فراهم و دولت را به عنوان رقیب بخش خصوصی از صحنه رقابت خارج کنیم.

وی درباره روند انتخاب استانداران در وزارت کشور گفت: ۵۰۰ نفر برای استانداری‌های کشور انتخاب و به کارگروه تخصصی تشکیل شده در وزارت کشور معرفی و از میان آن‌ها ۲۰۰ نفر مشخص شدند که استانداران با توجه به سوابق و طبق شاخص‌ها از میان آن‌ها برگزیده می‌شود.

زینی‌وند تاکید کرد: وزارت کشور در انتخاب استانداران کاملا مستقل عمل می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *