صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سند ۳ هزار هکتار از اراضی بزرگترین سایت پرورش میگوی شمال کشور در گرگان تحویل داده شد

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲:۰۶
کد خبر: ۴۷۹۸۲۱۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
آیین تحویل سند ۳ هزار هکتار از اراضی بزرگترین سایت پرورش میگوی شمال کشور در گرگان، امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری گلستان برگزار شد.

خبرگزاری میزان- ۱۲۵ جلد سند مربوط به سه هزار هکتار از اراضی سایت پرورش میگو گمیشان، در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان، به مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان به نمایندگی از دولت، تحویل داده شد.

معاون اول قوه قضاییه در این مراسم گفت: حاصل اتحاد، همدلی و انسجامی که در استان وجود دارد را مردم باید در بهبود روند کار‌ها حس کنند.

حجت‌الاسلام و والمسلمین خلیلی افزود: اسناد این عرصه سه هکتاری به نام دولت جمهوری اسلامی به نمایندگی از سازمان شیلات استان گلستان به عنوان دستگاه بهره‌بردار صادر شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان هم در این مراسم گفت:در حوزه امنیت اقتصادی قطعا دستگاه‌های متولی مانند دادگستری و سایر ارکان اگر در کنار هم باشند رتبه و شاخص امنیت اقتصادی استان بالا می‌رود و اکنون گلستان رتبه دوم کشور در حوزه امنیت اقتصادی کشوئ است که مرهون دستگاه قضایی استان هستیم.

روح‌الله صلبی گفت: در راستای وظایف وزارت اقتصاد که امین اموال دولت شناخته می‌شود با همکاری و مساعدت دادگستری گلستان عرصه سه هکتاری سایت پرورش میگو گمیشان پس از چندین سال بلاتکلیفی، دارای سند شد.

انتهای پیام/ 

 


برچسب ها: استان گلستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *