صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سومین جلسه هیئت مدیره بنیاد تعاون و رفاه کارکنان قوه قضاییه برگزار شد

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱:۲۰
کد خبر: ۴۷۹۸۲۰۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
سومین جلسه هیئت مدیره بنیاد تعاون و رفاه کارکنان قوه قضاییه با حضور معاون اول قوه قضاییه و اعضاءهیئت مدیره برگزار شد.

خبرگزاری میزان- سومین جلسه هیئت مدیره بنیاد تعاون و رفاه کارکنان قوه قضاییه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اول قوه قضاییه، شاهرخیان؛ مدیر کل معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه و کلیه اعضای هیئت مدیره در حوزه این معاونت برگزار شد.

در این جلسه طبق ماده ۱۵ تبصره ۱ و ۲ اساسنامه شرکت در خصوص تعیین سمت اعضای هیئت مدیره، رای گیری و در نتیجه  بهبهانی به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، مسرور نعیمی رئیس هیئت مدیره انتخاب و قبول سمت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی ضمن ابلاغ تشکر رئیس قوه قضاییه به اعضای بنیاد تعاون با بیان اینکه از هیئت مدیره جدید انتظار برنامه تحولی داریم، گفت: از شما می‌خواهم تا برنامه‌های تحولی خود را به شکل عملیاتی تدوین کنید و در اختیار ما قرار دهید.

وی افزود:هیئت مدیره باید به صورت هفتگی جلسات خود را برگزار کند و بنده نیز برای همکاری و همفکری در خدمت شما هستم.

 شاهرخیان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه نیز در این جلسه، ضمن اشاره به محور‌های فعالیت بنیاد تعاون و نیاز این بنیاد به بهره‌گیری از توان دستگاه قضایی اعلام آمادگی کرده تا به طور خاص از مجموعه طرح‌هایی که در این بنیاد صورت می‌پذیرد حمایت کند، افزود: امیدواریم در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به کارکنان قوه قضاییه پروژه‌های اجرایی مسکن که مدنظر داریم را محقق کنیم.

در پایان این جلسه روند پیگیری موضوعات و مسائل مرتبط با بنیاد تعاون بررسی و اقدامات انجام شده مرور شد و در همین راستا مقرر شد موارد مطروحه در جلسه توسط اعضا تا حصول نتیجه پیگیری شود.

 دستور جلسه شامل موارد ۱- تعیین سمت اعضای هیئت مدیره و انتخاب مدیرعامل، ۲- تصمیم‌گیری در مورد نحوه برگزاری جلسات هیئت مدیره، ۳- مشخص کردن نماینده هیئت مدیره جهت مراجعه به اداره تعاون و انجام تشریفات قانونی بود. 
 
مصوبات جلسه نیز بدین شرح بود که ۱- مسرور به سمت رئیس هیئت مدیره انتخاب شد و قبولی خود را اعلام کرد.۲- با تصویب هیئت مدیره، بهبهانی به سمت مدیر عامل برای مدت سه سال انتخاب و قبولی خود را اعلام کرد.۳- درباره نحوه برگزاری جلسات هیئت مدیره مقرر شد حداقل هر هفته یک جلسه با اطلاع قبلی برگزار شود.   

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *