صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

صدور کیفرخواست پرونده چای دبش / نشست خبری رئیس سازمان بازرسی کل کشور / پیدا کردن دختر ربوده شده با پیگیری رئیس کل دادگستری استان تهران

۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰:۰۱
کد خبر: ۴۷۹۸۱۳۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
نشست شورای‌عالی قوه قضاییه، نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه، صدور کیفرخواست پرونده چای دبش، نشست خبری رئیس سازمان بازرسی کل کشور و احضار مسعود اسداللهی به دستگاه قضایی از جمله مهمترین اخبار حوزه قضایی در یک هفته گذشته است.

خبرگزاری میزان - نشست شورای‌عالی قوه قضاییه، نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه، صدور کیفرخواست پرونده چای دبش، نشست خبری رئیس سازمان بازرسی کل کشور، احضار مسعود اسداللهی به دستگاه قضایی، پیدا کردن دختر ربوده شده با پیگیری رئیس کل دادگستری استان تهران، دستگیری اعضای دو تیم تروریستی وابسته به گروهک جیش‌الظلم و صدور حکم متهمان پرونده شرکت معادن کاریز شهر میامی، مهمترین اخبار حوزه قضایی در یک هفته گذشته است.

نشست شورای‌عالی قوه قضاییه

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دوشنبه (۲۳ مهر) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه در رابطه با موضوعات مرتبط با محیط زیست و پیشگیری از آلایندگی در آستانه فصل سرما، دادگاه‌های صلح و سایر موضوعات حقوقی و قضایی صحبت کرد.

نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه

نشست خبری سخنگوی قوه‌قضاییه در تاریخ ۲۲ مهرماه با حضور خبرنگاران برگزار شد. جهانگیر در این نشست به سوالات خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت پرونده‌های امیرحسین مقصودلو، حادثه معدن در طبس و شازند و سایر سوالات مطروحه پاسخ داد.

صدور کیفرخواست پرونده چای دبش

دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواست پرونده چای دبش در ۶۱۳ صفحه و ارسال آن به دادگاه خبر داد.

نشست خبری رئیس سازمان بازرسی کل کشور

نشست خبری ذبیح‌الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور چهارشنبه (۲۵ مهرماه) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

احضار مسعود اسداللهی به دستگاه قضایی

بیستم مهرماه، مسعود اسداللهی کارشناس مسائل منطقه‌ای با حضور در یکی از برنامه‌های شبکه خبر اظهاراتی را پیرامون تهیه پیجر برای رزمندگان لبنانی مطرح کرد که این اظهارات بازخورد زیادی در فضای مجازی داشت. دادستان نظامی تهران با احضار وی به دادسرای نظامی اظهارات وی در مورد ادعای صورت گرفته را ثبت و ادله وی برای بیان چنین ادعایی را مطالبه کرد.

اسداللهی در جلسه بازپرسی ضمن اذعان به اشتباه بودن مطالب مطرح شده عنوان کرده مطلب مورد اشاره را به نقل از منابع نامعتبر بیان کرده و بلافاصله پس از بررسی بیشتر به اشتباه بودن مطالب اظهاری پی برده است. پرونده قضایی این فرد در حال حاضر در دست بررسی است.

پیدا کردن دختر ربوده شده با پیگیری رئیس کل دادگستری استان تهران

یک دختر که حدود یک ماه قبل توسط افراد ناشناس ربوده شده بود، کمتر از ۲۴ ساعت پس از صدور دستور قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران در جریان ملاقات مردمی، در شهرستان تالش از دست آدم ربایان آزاد شد.

دستگیری اعضای دو تیم تروریستی وابسته به گروهک جیش‌الظلم

با رصد‌های مستمر اطلاعاتی و سلسله عملیات آفندی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان و پشتیبانی موثر فراجای استان، دو تیم تروریستی وابسته به گروهک مزدور جیش الظلم در شهرستان‌های راسک و سرباز مورد شناسایی قرار گرفته و تمامی اعضای آن دستگیر شدند.

صدور حکم متهمان پرونده شرکت معادن کاریز شهر میامی

رئیس کل دادگستری استان سمنان از صدور حکم قطعی برای پرونده موسوم به شرکت معادن کاریز شهر میامی و مجازات متهمان آن به جزای نقدی بیش از یک هزار میلیارد ریالی خبر داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *