صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تشریح دلایل انصراف رئیس فدراسیون کشتی از حضور در انتخابات اتحادیه جهانی

۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶:۵۶
کد خبر: ۴۷۹۸۰۰۶
دبیر فدراسیون کشتی دلایل انصراف رئیس فدراسیون از حضور در انتخابات اتحادیه جهانی را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان - ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی درباره انصراف رئیس فدراسیون کشتی از انتخابات هیئت اجرایی اتحادیه جهانی کشتی اظهار داشت: دبیر قبل از بازی‌های المپیک نامزدی خود را برای حضور در این پست به اتحادیه اعلام کرد، اما پس از المپیک با توجه به شرایط بوجود آمده، نامه انصراف خود را به اتحادیه ارسال کرد.

سخنگوی فدراسیون در مورد دلایل این انصراف، گفت: برنامه این بود که رایزنی‌ها و لابی‌ها همزمان با بازی‌های المپیک در پاریس انجام شود، اما به دلیل حساسیت بالای مسابقات، رئیس فدراسیون در کنار کشتی‌گیران و در سالن گرم مسابقات حضور داشت و فرصت نداشت که در جایگاه ویژه سالن و یا در دهکده حضور یابد تا مذاکرات خود را با روسای فدراسیون‌های کشتی سایر کشور‌ها انجام دهد.

وی ادامه داد: پس از المپیک نیز رقابت‌های جهانی نوجوانان و جوانان نیز می‌توانست فرصت خوبی برای مذاکرات و رایزنی‌ها باشد، اما با توجه به برنامه‌های سنگین اجرایی و عمرانی فدراسیون، عملا این امکان نیز از دست رفت.

دبیر فدراسیون کشتی درباره تقویم برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور تصریح کرد: تقویم مسابقات در سه رده‌ی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آزاد و فرنگی اعلام شده است. میزبانان اکثر مسابقات نیز مشخص شده و این رقابت‌ها طبق برنامه برگزار خواهد شد، اما این احتمال وجود دارد که در برگزاری مسابقات نوجوانان ۲۰ روز تا یک ماه جابجایی

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *