صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس جمهور: دانشگاه و دانشگاهی باید کشور را در قله علم، توانایی، هنر و تکنولوژی قرار دهد

۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷:۳۴
کد خبر: ۴۷۹۸۰۰۰
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس جمهور با تاکید بر رسالت دانشگاه و دانشگاهیان برای قرار دادن کشور در قله علم، توانایی، هنر و تکنولوژی از اساتید و دانشجویان خواست که برای حل مشکلات کشور به میدان بیایند.

خبرگزاری میزان - مسعود پزشکیان صبح امروز، شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ در آئین آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها که در دانشگاه تهران برگزار شد با بیان اینکه رسالت دانشگاه و دانشگاهی این است که کشور را در قله علم، توانایی، هنر و تکنولوژی قرار دهد گفت: من در زمان انتخاب رشته، رشته‌ای را انتخاب کردم که مردم بیشتر در آن زمینه کمبود داشتند و اگر به خارج رفتم، برای این بود که علمی بیاموزم، برگردم و برای حل مشکلات مردم به کار ببرم.

وی گفت: از اساتید و دانشجویان انتظار داریم که برای حل مشکلات کشور به میدان بیایند، چون کسی جز خودمان قرار نیست مشکلات ما را حل کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه نباید با هم دعوا کنیم و باید وفاق داشته باشیم گفت: جهنم جای کسانی است که حرف درست را نمی‌پذیرند، هر گروه و جناحی اگر بتواند حرف درست را بیاورد، موظف به پذیرش آن با تمام وجود هستیم.

پزشکیان ادامه داد: ایستادن در مقابل حرف درست، ظلم است؛ دنیا مسیرهایی را رفته و راهی را برای حل مشکلات پیدا کرده است؛ ما نیز باید درست‌ترین مسیر را پیدا کنیم.

این خبر در حال تکمیل است...

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *