صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۵ دادگاه علنی برخط در دادگستری پاکدشت برگزار می‌شود

۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶:۰۹
کد خبر: ۴۷۹۷۹۸۱
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران از برگزاری ۵ دادگاه علنی برخط در روز یکشنبه ۲۲ مهر ماه در دادگستری شهرستان پاکدشت خبر داد.

خبرگزاری میزان- سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران گفت: روز یکشنبه ۲۲ مهرماه ۵ پرونده در شعب دوم و سوم حقوقی شهرستان پاکدشت، به صورت برخط انجام می‌پذیرد.

وی افزود: طبق اوقات اعلام شده سه دادگاه نخست در شعبه دوم با ریاست قاضی سید محمد پیغمبری در ساعات ۹:۰۰، ۹:۳۰ و ۱۰:۱۵ صبح برگزار می‌شود و طی آن به موضوع ایفای تعهد و خسارت تاخیر تادیه، اثبات مالکیت-ابطال اجاره نامه و مطالبه وجه و خسارت تاخیر تادیه رسیدگی خواهد شد.

شفیعی اضافه کرد:دو دادگاه دیگر نیز با موضوعات مطالبه خسارت تاخیر تادیه - مطالبه وجه و مطالبه خسارات دادرسی - مطالبه خسارت تاخیر تادیه - مطالبه وجه سفته از ساعت ۱۰:۴۵۰ تا ۱۱:۳۰ در شعبه سوم حقوقی با ریاست قاضی محمد کربلایی برگزار می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران همچنین افزود: علاقمندان به مباحث حقوقی و قضایی از قبیل طلاق به درخواست زوج، الزام به تمکین، تایید فسخ مالی، الزام به ایفای تعهد مبنی بر مطالبه خسارت، مطالبه خسارت تاخیر تادیه و ... می‌توانند از طریق نشانی http://skyroom.teh-jud.ir/ch/alani-tehran این دادگاه را به صورت برخط مشاهده کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *