صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: خرید ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع انبار اموال تملیکی از محل بودجه‌های ملی انجام شده است

۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹:۰۴
کد خبر: ۴۷۹۷۹۷۱
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در دیدار با رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تکلیکی کشور با بیان اینکه نباید در تعیین تکلیف اموال درنگ شود، گفت: نظارت‌های مستمر و مداوم بر نحوه تعیین تکلیف اموال و ساماندهی انبار‌های استان انجام می‌شود.

خبرگزاری میزان-عبدالمجید اجتهادی رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تکلیکی کشور با حضور در محل کار رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با او دیدار و گفت‌وگو کرد.

عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در این دیدار ضمن بیان اقدامات انجام شده در جهت تعیین تکلیف اموال توقیفی و متروکه انبار‌های این سازمان گفت: نظارت‌های مستمر و مداوم بر نحوه تعیین تکلیف اموال و ساماندهی انبار‌ها توسط مدیریت دادگستری استان انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: باید در مقوله تعیین تکلیف اصلا درنگ نشود و اقدامات لازم با هماهنگی در سریعترین زمان ممکن صورت گیرد.

اجتهادی رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور هم با قدردانی از زحمات دادگستری استان گفت: اقدامات انجام شده بسیار ارزشمند و درخور توجه است و باید این روند همچنان ادامه یابد.

همچنین رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه اجتهادی رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال اموال تملیکی کشور و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از انبار‌های اموال تملیکی استان بازدید کردند.

در این بازدید ضمن بررسی وضعیت انبار‌ها و کالا‌های موجود در آن بر تعیین تکلیف اموال کالا‌های توقیفی تاکید شد.

عتباتی بیان در ایت بازدید بیان کرد که کالا‌های توقیفی دراین انبار‌ها بصورت مرتب تحت رصد قرار می‌گیرند تا در کمترین زمان تعیین تکلیف شوند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به خرید انبار‌های جدید اموال تملیکی با پیگیری‌های صورت گرفته گفت: با پیگیری‌های انجام یافته در استان و در جهت ساماندهی اموال تملیکی و حفظ و مراقبت از این اموال، از محل بودجه‌های ملی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع انبار از محل بودجه‌های ملی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خریداری و به این امر اختصاص یافت و این انبار‌ها ساماندهی شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اموال تملیکی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *