صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری گلستان: دستگاه قضایی استان قاطعانه حامی مجموعه انتظامی است

۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱:۳۷
کد خبر: ۴۷۹۷۹۵۵
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اینکه حامی پلیس خدمتگزار هستیم، گفت: لازمه یک جامعه امن، وجود پلیس مقتدر است و دادگستری استان قاطعانه حامی مجموعه انتظامی است.

خبرگزاری میزان- نشست مشترک قضایی – انتظامی استان گلستان همزمان با گرامیداشت هفته انتظامی در گرگان برگزار شد.

 حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان در این نشست از تلاش‌های مجموعه انتظامی استان برای برقراری امنیت قدردانی کرد و گفت: در نتیجه هماهنگی قضایی و انتظامی، امنیت مطلوب در استان وجود دارد و این امنیت از سوی مردم نیز احساس می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حامی پلیس خدمتگزار هستیم، گفت: لازمه یک جامعه امن، وجود پلیس مقتدر است و دادگستری استان قاطعانه حامی مجموعه انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان هم در این نشست با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی از پلیس، گفت: تعامل بسیار خوبی بین پلیس و دستگاه قضایی استان وجود دارد و قدردان حمایت‌های دستگاه قضایی استان هستیم.

سردار دادگر با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی در راستای تولید و تامین امنیت، افزود: هرچقدر بستر‌های فرهنگی، اقتصادی و زیرساخت‌های استان قویتر باشد حجم کار انتظامی و قضائی کمتر خواهد شد.

در پایان نشست رئیس کل دادگستری استان گلستان با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های صادقانه و مجدانه فرمانده انتظامی گلستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: گلستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *