صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

بابایی: معضل فوتبال ما فعلاً ورزشگاه است/ انتظارات از ذوب‌آهن بیش از حد معقول بالا رفته

۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۵:۲۰
کد خبر: ۴۷۹۷۹۰۹
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما طی ۷ بازی ۵ دیدار را خارج از خانه بودیم و مقابل قدرت‌های لیگ بازی کردیم و نتایج به دست آمده با توجه به فشار مسابقات طبیعی است.

حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط و عملکرد ذوب‌آهن در این فصل، اظهار داشت: لازم است که ابتدا یک فلش بک بزنیم به فصل گذشته که با وجود تیم‌هایی، چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور که در بازار نقل و انتقالات پر سروصدا بودند، ما توانستیم در رده پنجم جدول بایستیم. باید ابتدا از عوامل باشگاه و علی‌الخصوص نیما نکیسا تشکر کنم و خسته نباشید بگویم و از کادرفنی که در راس آن‌ها محمد ربیعی است تشکر کنم و سپس از بازیکنان تیم که دلاورانه برای این تیم می‌جنگند خسته نباشید بگوییم.

وی ادامه داد: از لحاظ بودجه و امکانات نسبت به تیم‌های تهرانی و حتی سپاهان پایین‌تر هستیم و با این وجود توانستیم چنین نتایج خوبی را در فصل قبل کسب کنیم. حال در این فصل اولین بازی ما به پرسپولیس برخورد و آن‌ها نیز با بازیکنان و کادر جدیدشان در اراک پذیرای ما بودند که ما موفق شدیم در آن بازی مهم با امتیاز به خانه برگردیم. با توجه به آماده نبودن چمن ورزشگاه فولادشهر ما بازی دوم را مقابل هوادار در مشهد برگزار کردیم و با توجه به چمن نامطلوبی که داشت در آن بازی متوقف شدیم. 

تراکتور را با آن همه هزینه‌ای که کرد، شکست دادیم

بابایی تصریح کرد: سومین بازی هم با خیبر با آن شور هیجان و با آن انگیزه یک بازی خوب به نمایش گذاشتیم و در خانه حریف مساوی گرفتیم. قرعه بعدی ما به تراکتور برخورد و در تبریز بازی کردیم. زمین مناسب بود و تماشاگران خوب بودند و توانستیم از آن بازی ۳ امتیاز ارزشمند را بگیریم. پنجمین بازی ما با سپاهان بود و در دربی اصفهان موفق شدیم مقابل طلایی‌پوشان یک امتیاز را کسب کنیم. بعد از آن با فولادی بازی کردیم که از زمانی که گل‌محمدی آمده تیمی یک‌دست و باانگیزه ساخته است. برحسب یک اتفاق باختیم که هیچی از ارزش‌های ما کم نکرد. بازی بعدی ما با آلومینیوم بود. روزی که از اهواز آمدیم با توجه به آماده نبودن چمن فولادشهر در زمین اختصاصی تمرین کردیم و متاسفانه مقابل آلومینیوم شکست خوردیم، اما هر بازی برد و باخت دارد و هر تیمی هم روز خوب و بد دارد و همانطور که تراکتور را در تبریز شکست دادیم؛ این بازی را واگذار کردیم و قطعا جبران خواهیم کرد تا دل هواداران را شاد کنیم.

آماده‌ایم مقابل استقلال یک نمایش عالی داشته باشیم

مدیر تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با دیدار بعدی گاندو‌ها با استقلال، تصریح کرد: با توجه به تعطیلات فیفادی بازیکنان یک استراحت کوتاهی داشتند و سپس تمرینات را با قدرت شروع کردیم و با برنامه ریزی که انجام دادیم با یک روحیه خوب آماده دیدار مقابل استقلال می‌شویم. بازی با استقلال یا پرسپولیس در تهران جذابیت‌های خاص خود را دارد و به نوعی جزو دیدار‌های نوستالژی لیگ است. بازی با استقلال برای ما هیچ فرقی با سایر تیم‌ها ندارد و تیم ما آمادگی روحی و روانی دارد تا با هر تیمی در زمین خودش برای برد به میدان برود. معضل فوتبال ما فعلا ورزشگاه و یک زمین چمن مطلوب است که قطعا اگر زمین کیفیت مناسب نداشته باشد روی برنامه‌های هر ۲ تیم تاثیر خواهد گذاشت. با تدابیری که کادرفنی اندیشیده قطعاً یک بازی خوب مقابل استقلال را به نمایش خواهیم گذاشت.

از ۷ بازی، ۵ دیدار خارج از خانه بودیم و مقابل قدرت‌های لیگ بازی کردیم

بابایی در پاسخ به این سوال که تدابیر باشگاه درخصوص هجمه علیه مدیریت تیم چیست، بیان داشت: چه هجمه‌ای! چرا باید هجمه وجود داشته باشد؟ این مدیریت همان مدیریتی بود که فصل گذشته در میان تیم‌های قدرتمند لیگ بالاسر ذوب آهن بود و با تفکرات خوب کادرفنی توانستیم رتبه پنجم جدول را به دست بیاوریم. بودجه ذوب آهن نصف بودجه تیم‌های بالای جدول هم نیست، اما با زحمات کادرفنی و تدابیر مدیریت باشگاه توانستیم آن جایگاه را به دست بیاوریم. در فصل کنونی ما از ۷ بازی برگزار شده ۵ دیدار را خارج از خانه برگزار کردیم و اهالی فوتبال به خوبی می‌دانند که بازی در خارج از خانه چه سختی‌هایی دارد. ما طی این فصل تا به اینجا با قدرت‌های لیگ بازی کردیم و موفق شدیم تراکتور با آن تیم نجومی را در تبریز شکست دهیم. به نظرم انتظارات به صورت غیرمعقول از ذوب آهن بالا رفته و امیدوارم با حمایت هواداران ما در بازی‌های پیش رو سربلند بیرون برویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *