صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

همدستی غرب و نهادهای بین‌المللی با جنایت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی

۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹:۲۲
کد خبر: ۴۷۹۷۸۸۵
دسته بندی‌: حقوق بشر ، عمومی
طی یک سال گذشته از جنگ غزه، آنچه از نهاد‌های بین‌المللی و غرب درباره این جنگ باقی‎مانده، همدستی با جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

خبرگزاری میزان - در اولین سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی و شروع نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه، همه آنچه سازمان ملل انجام داده در یک کلمه خلاصه می‌شود؛ همدستی.

 کشور‌های غربی یا سلاح و مهمات در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده‌اند یا با تکرار روایت ساختگی امنیتی و «دفاع از خود» رژیم صهیونیستی، این نسل‌کشی را تایید کرده‌اند.

به گزارش میدل‌ایست مانیتور، اگر یک نهاد استعماری و اشغالگر «حق دفاع از خود» داشته باشد، در مورد مردم تحت اشغال چطور؟ آنگونه که غرب ادعا می‌کند، مردم فلسطین که تحت اشغال رژیم صهیونیستی قرار دارند با مکث‌های بشردوستانه کم‌سابقه‌ای که رژیم صهیونیستی آزاد است انجام دهد و هزاران نفر دیگر را قتل‎عام کند، مستحق نسل‌کشی هستند.

با توجه به دیدگاه غرب به نظر می‌رسد ارتکاب نسل‎کشی یک حق اساسی بشر است؛ این دقیقا همان چیزی است که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، به مردم لبنان گفت.

ننانیاهو خطاب به مردم لبنان مدعی شد: شما این فرصت را دارید که لبنان را قبل از سقوط به ورطه یک جنگ طولانی که منجر به ویرانی و رنج می‌شود، نجات دهید، مانند آنچه در غزه می‌بینیم؛ در غزه اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند.

هیچ حقی برای رژیم صهیونیستی وجود ندارد

زمانی که رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب نسل‌کشی است، «حق پیروز شدن» دقیقا چیست؟ ماهیت نامتناسب تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی هم ترسناک است و هم از قبل ثابت شده است؛ چنین «حق» وجود ندارد.

رژیم صهیونیستی از تدارکات نامحدود تسلیحات آمریکا برخوردار است و با این وضعیت تنها هدف قرار دادن غیرنظامیان و بمباران وجود دارد و این رژیم همچنان از ریاکاری آشکار غرب سود می‌برد.

با ادامه کشتار فلسطینیان در غزه، از قبل به مردم لبنان گفته می‌شود که آن‌ها نیز به همین سرنوشت دچار خواهند شد.

در واقع، آن‌ها در حال حاضر به همان سرنوشت دچار شده‎اند و همان تاکتیک‌هایی که در غزه ازسوی رژیم صهیونیستی به‌کار گرفته شد، در لبنان نیز تحت عنوان ادعایی «هدف قرار دادن حزب‌الله» اعمال می‌شود.

لبنان بمباران می‌شود و رژیم صهیونیستی مدعی است که مردم لبنان مقصر تجاوز‌های این رژیم هستند، زیرا به ادعای نتانیاهو، این مردم لبنان هستند که می‌توانند به این نسل‎کشی جدید پایان دهند.

اما واقعیت این است که تنها رژیم صهیونیستی و همدستانش در غرب مسئول این جنایت‌ها هستند.

نتانیاهو تنها دروغ‎پردازی می‌کند و به نظر می‌رسد این دروغ‌پردازی‌ها برای سازمان ملل و «استاندارد‌های اخلاقی» ادعایی غرب قابل‌قبول است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *