صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری سمنان با فرمانده انتظامی استان دیدار کرد

۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۷۹۷۷۲۴
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان در دیدار با فرمانده انتظامی استان گفت: تعامل ستودنی بین مجموعه عوامل انتظامی با دستگاه قضایی وجود دارد.

خبرگزاری میزان-حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان به همراه دادستان مرکز استان و جمعی از اعضاء شورای معاونین دادگستری استان به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا با فرمانده انتظامی استان و همکاران وی در آن مجموعه دیدار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان در این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فراجا با تقدیر از زحمات و مجموعه عملکرد مطلوب نیروی انتظامی استان، اظهار کرد: خدمتگزاری مستمر و شبانه روزی، مجاهدانه، با درایت و توام با همدلی و صداقت از ویژگی‌های بارز نیروی انتظامی است که دوشادوش دستگاه قضایی در برقراری نظم و امنیت و احقاق حق عمل می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: آنچه مهم است، وجود تعامل ستودنی بین مجموعه عوامل انتظامی با دستگاه قضایی و توجّه این کادر به مسئولیت خود در عرصه‌های مختلف به ویژه در مسیر حفظ نظم و تامین امنیت جامعه است که به فضل الهی به خوبی محقق شده و از هیچ کوششی دریغ ندارند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: دادگستری استان کماکان حامی و پشتیبان فراجا در انجام مأموریت‌ها خواهد بود و هیچ شکاف و انفکاکی بین دادگستری و نیروی انتظامی وجود ندارد، زیرا فراجای استان نقش ضابطیت را به خوبی ایفا می‌کند.

در ادامه سردار جلیل موقوفه‌ای فرمانده انتظامی استان سمنان با قدردانی از رئیس کل دادگستری استان و مسئولان قضایی سراسر استان گفت: از تمامی حمایت‌های قانونی و ارزشمند دستگاه قضایی استان در عرصه‌های مختلف سپاس گزاری می‌کنم و همچنان این آمادگی و استقبال وجود دارد تا در راستای بهبود عملکرد‌ها و انجام تکالیف، هدایت‌ها و ارشادات لازم استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: هفته ناجا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *