صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

هشدار سیلاب در کرمان و هرمزگان

۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱:۵۳
کد خبر: ۴۷۹۷۷۲۰
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارندگی در برخی استان‌های جنوبی کشور نسبت به وقوع سیلاب در کرمان و هرمزگان هشدار داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز در ارتفاعات کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و شرق فارس در بعداز ظهر و اوایل شب رگبار، رعدوبرق، باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام صدور هشدار سطح نارنجی برای دو استان کرمان و هرمزگان نسبت به وقوع سیلاب در این دو استان هشدار داد.

نقشینه ادامه داد: فردا در غرب گیلان، مازندران، ارتفاعات اردبیل و در ساعت‌های بعد از ظهر در ارتفاعات شمال‌شرق هرمزگان، سیستان و بلوجستان و کرمان، رگبار، رعدوبرق رخ می‌دهد.

به گفته وی، شنبه در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال و شرق آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، کرمان، هرمزگان و فارس، رگبار باران مورد انتظار است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: یکشنبه و دوشنبه در سواحل دریای خزر، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان شمالی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: شنبه و یکشنبه در ساعت‌های بعد از ظهر و اوایل شب، برای استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

نقشینه گفت: از امروز تا شنبه دریای خزر مواج و متلاطم است. بیشینه دمای امروز پایتخت به ۲۸ می‌رسد و کمینه دمای نیز ۱۹ درجه بالای صفر ثبت شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *