صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مسئولان قضایی گلستان به حل معضلات روستای کماسی ورود کردند

۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶:۳۹
کد خبر: ۴۷۹۷۷۱۴
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان گلستان در دیدار مردمی حل ۱۲ معضل عمومی روستای کماسی را پیگیری کردند.

خبرگزاری میزان-حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان در صدر هیئتی از مسئولان قضایی و مدیران دستگاه‌های اجرایی به روستای کماسی گرگان رفت تا علاوه بر بررسی مشکلات موردی مردم، مسائل مربوط به حقوق عامه در این روستا را پیگیری کند.

در این دیدار مردمی، ۱۲ مشکل عمومی از جمله مشکل آب، نیمه کاره ماندن بخشی از آسفالت و زمین ورزشی روستا، نداشتن دبیرستان، تناسب نداشتن سهمیه آرد با جمعیت روستا و حضور اتباع غیرمجاز از سوی اهالی طرح شد.

رئیس کل دادگستری گلستان پس از شنیدن این مشکلات، از مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه خواست در جمع اهالی روستا، پاسخگوی مردم باشند و بازه زمانی برای رفع مشکل تعیین کنند.

حیدر آسیابی گفت: مسائل طرح شده در حوزه حقوق عمومی از سوی اهالی و قول مسئولان اجرایی برای حل آن، در قالب پرونده حقوق عامه در دادسرای مرکز استان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زمان رسیدن به نتیجه، پیگیری قضایی خواهد شد.

آسیابی افزود: دیدار‌های مردمی به منظور دسترسی راحت‌تر مردم به مسئولان قضایی، به طور مستمر انجام می‌شود تا هم مردم بتوانند مشکلات خود را بی واسطه با مسئولان در میان بگذارند و هم با پیگیری اجرای حقوق عامه، به رونق محله‌های شهری و روستا‌ها کمک کنیم و هم از آسیب‌های اجتماعی بکاهیم.

روستای کماسی در شمال شهر گرگان قرار دارد و ۳هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *