صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس سازمان زندان‌ها در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی و قضایی ۱۵ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳:۵۷
کد خبر: ۴۷۹۷۶۷۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با حضور در مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی ۱۵ نفر از مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان- پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه به مسئولان قضایی که در رسیدگی به امور قضایی مردم باید نهایت دقت و سرعت را اِعمال کنند و به هیچ وجه در پیشبرد امور مردم تأخیر نیندازند و این امور را به فردا و یا زمان آتی موکول نکنند، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور امروز (چهارشنبه ۱۸ مهر ماه) در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و به مشکلات حقوقی و قضایی ۱۵ نفر از مراجعان رسیدگی و در ارتباط با برخی پرونده‌ها و درخواست‌های مطروحه در چارچوب قانون دستوراتی را صادر کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه انجام شد، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور پس از استماع درخواست‌های مراجعه کنندگان جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

غلامعلی محمدی درباره درخواست‌های مطرح شده در این ملاقات مردمی، اظهار کرد: امروز در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه درخواست‌های ۱۵ نفر از مراجعان استماع و بررسی شد تا جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها دستورات مقتضی صادر شود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه که بستری برای مراجعه حضوری متقاضیان با مسئولان قضایی برقرار کرده است، گفت: درخواست‌های مطرح شده مراجعه کنندگان در این ملاقات مردمی در مولفه‌های مختلف و متفاوت بود. یکی از مراجعان کارآفرین بود و نکاتی در رابطه با ایجاد بستر‌های اشتغال برای خانواده مددجویان و زندانیانی که محکومیت آن‌ها به اتمام رسیده، مطرح کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: برخی از متقاضیان از همکاران سازمان زندان‌ها بودند که تقاضا‌های شخصی در خصوص مسائل صنفی خود ارائه کردند و برخی دیگر تقاضای اشتغال در سازمان را داشتند و یا معترضانی بودند که به نتیجه آزمون استخدامی جدید سازمان ایراداتی داشتند.

محمدی بیان کرد: برخی دیگر از مراجعان نیز خانواده زندانیان بودند که درخواست عفو داشتند که حسب مورد این تقاضا‌ها را به واحد‌های مربوطه در سازمان زندان‌ها منعکس کردیم و نتیجه به متقاضیان منعکس خواهد شد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: برگزاری جلسات ملاقات‌های مردمی یکی از اقدامات پر خیرو برکتی است که در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه بهتر و بیشتر از گذشته شکل گرفته و مورد رضایتمندی متقاضیان می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *