صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ترویج صنعتی‌سازی و استفاده از فناوری‌های نوین در ساخت مدارس

۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱:۵۵
کد خبر: ۴۷۹۷۵۵۶
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
معاون فنی مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن از اقدام این سازمان در زمینه صنعتی‌سازی و استفاده از فناوری‌های نوین در احداث ساختمان‌های مربوط به خدمات روبنایی از جمله مدارس، مساجد و کلانتری‌ها در شهرک‌های مسکونی دولتی خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، علیرضا صادقیان‌فر معاون فنی مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر اهمیت صنعتی‌سازی و استفاده از فناوری‌های نوین در احداث خدمات روبنایی در شهرک‌های مسکونی گفت: با توجه به سیاست‌گذاری‌ها و تکالیف موجود در برنامه هفتم پیشرفت، صنعتی‌سازی و استفاده از فناوری‌های نوین در تمامی ساختمان‌ها مربوط به خدمات روبنایی در شهرک‌های مسکونی دولتی که توسط سازمان ملی زمین و مسکن تامین اعتبار می‌شود، برای مجریان و کارگزاران اجباری می‌شود.

معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن افزود: از اولویت‌های سازمان ملی زمین و مسکن ارتقا سطح کیفی ساخت‌و ساز و بهره‌ور شدن اقدامات در شهرک‌های مسکونی دولتی است و در این مسیر سازمان نوسازی مدارس، همکاری نزدیک و همراهی مناسبی با سازمان دارد.

صادقیان فر ادامه داد: امیدواریم سایر دستگاه‌ها نیز با دغدغه لازم همراهی در این زمینه را بیش از پیش گسترش دهند.

وی در مورد آمادگی سازمان ملی زمین و مسکن برای گسترش این فناوری‌ها در کشور نیز گفت: سازمان ملی زمین و مسکن در راستای ترویج صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین به دستگاه‌های متولی اعتبار لازم را کمک می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *