صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آذپیرا: جوانان با حضور در باشگاه‌ها از معضلات اجتماعی دور می‌شوند/ فدراسیون کشتی دنبال درآمدزایی نیست

۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳:۰۵
کد خبر: ۴۷۹۷۵۴۱
دارنده مدال برنز المپیک درباره پایگاه‌های قهرمانی که توسط فدراسیون کشتی افتتاح می‌شود توضیحاتی را بیان کرد.

خبرگزاری میزان - امیرعلی آذرپیرا، دارنده مدال برنز المپیک پاریس، در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید سیفی از تکاپوی رفت‌وآمد به این مجموعه برای مهیا شدن شرایط حضور کشتی‌گیران در مجموعه گفت و افزود: امیدوارم با راه‌اندازی مجموعه شهید سیفی به جوانان این منطقه خدمت کرده باشیم. در شرق تهران باشگاه کشتی خوبی وجود ندارد، در حالی که در غرب تهران باشگاه‌های خوبی وجود دارد.

وی ادامه داد: با تدبیر فدراسیون کشتی و همت هیئت کشتی تهران، زحمات فراوانی برای راه‌اندازی خانه کشتی شهید سیفی کشیده شده تا بچه‌های این محل بتوانند با بهترین امکانات، مسیر سخت قهرمانی را طی کنند و به جلو حرکت کنند.

آذپیرا در پاسخ به این سوال که قهرمان المپیک چگونه می‌تواند نوجوانان و جوانان را از معضلات اجتماعی دور کند، ابراز داشت: شخصاً هدفم از آمدن به اینجا، این بود که کار خیری را برای علاقه‌مندان به کشتی در این منطقه ضعیف که جوانان با معضلات اجتماعی بسیاری درگیر هستند، انجام دهم. حضورشان در باشگاه موجب دور شدنشان از این معضلات می‌شود.

دارنده مدال برنز المپیک پاریس با اشاره به تمرین نوجوانان در این باشگاه، تاکید کرد: هدف فدراسیون از ایجاد پایگاه قهرمانی شهید سیفی، درآمدزایی نیست، بلکه با همکاری هیئت کشتی تهران با هدف خدمت به مردم این باشگاه را راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسانده است. من نیز به‌عنوان عضو کوچکی از جامعه کشتی کمک می‌کنم تا جوانانی که اینجا حضور دارند را از معضلات اجتماعی به‌دور و در مسیر قهرمانی همراهی کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *