صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

توضیحات دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره تجهیز آکادمی‌ها

۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴:۵۸
کد خبر: ۴۷۹۷۴۶۸
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
چهل و یکمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز سه شنبه ۱۷ مهر ماه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص مصوبات نشست امروز هیات اجرایی گفت:در ابتدای نشست صدر رئیس آکادمی ملی المپیک در خصوص اقدامات صورت گرفته در آکادمی و همچنین موارد لازم برای زیر ساخت‌های آن گزارش مبسوطی ارائه دادند که مورد توجه اعضا قرار گرفته و در ادامه سئوالاتی نیز مطرح گردید که رئیس آکادمی توضیحات جامعی ارائه داد و در خاتمه اعضای هیات اجرایی از عملکرد آکادمی ابراز رضایت کردند.

وی در ادامه گفت: پیرو دستور جلسه نشست قبلی هیات اجرایی دو نظام نامه پژو هشی و آموزشی کمیته ارائه گردید که پس از بررسی موارد لازم و نقطه نظرات ارائه شده در نهایت مورد تایید و تصویب قرار گرفت و تصمیم بر آن شد نظامنامه تعرفه‌های آموزشی و پژو هشی برای سال آینده یعنی ۱۴۰۴ بیست (۲۰) در صد افزایش یابد.

هاشمی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر مقرر شد تا یک سایت مجزا برای آکادمی در این زمینه طراحی شود تا بر اساس اطلاعات و تصاویر به روز مندرج در آن، ارباب رجوع یعنی فدراسیون‌های ورزشی بتوانند از امکانات آکادمی استفاده کنند.

سخنگوی کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد، پنجاه و سومین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک ۱۳ آذر ماه سالجاری برگزار می‌شود که برای کارشناسان خبره اسامی ۷ نفر مطرح شد که در نهایت شروین اسبقیان، محمد رضا داور زنی، مهدی علینژاد و خانم‌ها طاهره طاهریان و مریم کاظمی پور انتخاب شدند و برای نمایندگان داوران و مربیان آقای حسن رنگرز و خانم مهروز ساعی انتخاب شدند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه ابراز داشت: در همین راستا باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه نیروی زمینی بعنوان نمایندگان باشگاه‌ها انتخاب شدند که می‌بایست اسامی نمایندگان آن‌ها بطور مکتوب برای حضور در مجمع به ما اعلام گردد و برای نمایندگان ورزشکاران نیز مقرر گردید کمیسیون ورزشکاران نمایندگان خود را طبق دستورالعمل کمیسیون که به تصویب می‌رسد به کمیته اعلام نمایند.

هاشمی در خاتمه گفت: خانم فرهادی زاد (نائب رئیس کمیته) و خانم مهرانی رئیس همبستگی المپیک گزارش خوبی از دوره آموزشی سفیران المپیک که در کرمانشاه برگزار گردید ارائه کردند که مورد توجه اعضای هیات اجرایی قرار گرفت و مقرر شد تا برگزاری چنین دوره‌های با محوریت فدراسیون‌های ورزشی افزایش یابد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *