صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دشان: پایان محرومیت پوگبا خبر خوشی است/ بار‌ها تلفنی با او صحبت کردم

۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳:۲۳
کد خبر: ۴۷۹۷۴۶۰
دسته بندی‌: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه کاهش مدت محرومیت پل پوگبا را خبری خوش و امیدوارکننده دانست.

خبرگزاری میزان - به گزارش اکیپ فرانسه، پل پوگبا فوریه سال ۲۰۲۲ به دلیل نقض‌کردن قوانین ضد دوپینگ به دلیل افزایش سطح تستسترون در بدنش به مدت چهار سال محروم شد، اما اعتراضش در دادگاه عالی ورزش پذیرفته شد و محرومیت او از چهار سال به ۱۸ ماه کاهش پیدا کرد. ستاره فرانسوی بار‌ها در مصاحبه‌هایش اعلام کرده بود که در مثبت‌شدن تست دوپینگش بی‌تقصیر بوده و این رای حقش نبوده است.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در واکنش به این اتفاق اظهار داشت: پایان محرومیت پوگبا خبر خوبی است. او می‌تواند دوباره از ماه مارس بازی کند. من در مدتی که پوگبا محروم بود و می‌دانم چقدر هم به خاطر آن آسیب دید، بار‌ها تلفنی با او صحبت کرده‌ام. حالا پوگبا می‌داند که در مارس ۲۰۲۵ می‌تواند دوباره بازی کند و از آنجایی که او فوتبال را بسیار دوست دارد، این خبر خوبی برای او است.

پوگبا تا سال ۲۰۲۶ با یوونتوس قرارداد دارد، ولی این باشگاه با وجود کاهش محرومیت پوگبا علاقه‌ای به ادامه همکاری با این بازیکن فرانسوی ندارد و به این ترتیب باید منتظر پیوستن او به تیم جدیدی در زمستان بود.

به نوشته گاتزتادلواسپورت، دستمزد سالانه پوگبا هشت میلیون یورو به علاوه دو میلیون یورو پاداش عنوان شده و یوونتوس ترجیح می‌دهد او را به تیم دیگری بفروشد. این بازیکن ۹۱ بازی ملی و ۱۱ گل برای تیم ملی فرانسه در کارنامه دارد و با این تیم قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *