صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تاج: امیدواریم از آزادی سال‌های سال استفاده شود

۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹:۴۶
کد خبر: ۴۷۹۷۴۵۴
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
رئیس فدراسیون فوتبال در نشست بررسی موضوعات مربوط به ورزشگاه آزادی گفت: تمام استاندارد‌های مقاومتی در سطح عالی در حال انجام است.

خبرگزاری میزان - به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج امروز در نشست بررسی موضوعات مربوط به آماده‌سازی ورزشگاه آزادی عنوان کرد: ورزشگاه آزادی برای فوتبال کشور خیلی مهم است. باید به وزارت ورزش و شرکت تجهیز خداقوت گفت. مشکل این استادیوم یک و ۲ مورد نبود.

وی ادامه داد: تعمیرات یک ورزشگاه با ساخت آن خیلی فرق دارد. دست روی خیلی جا‌ها گذاشتند، ایراد داشت که به مرور در حال تعمیر است. خوشبختانه خود دنیامالی وزیر ورزش هم مسلط است و جنس کار را می‌شناسد. هر روز با او صحبت داریم و امیدواریم تا آذر ورزشگاهی آماده شود که تا سال‌ها بتوان از آن استفاده کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: تمام استاندارد‌های مقاومتی در سطح عالی در حال انجام است. کار خیلی شده و کار‌های درستی هم انجام شده است. ما هم جزئی از یک کشور هستیم و فدراسیون هم پیگیر شده تا کار به بهترین شکل انجام شود. بین ما و باشگاه‌ها تفاوتی نیست و همه در کنار هم برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

در ادامه این نشست، سعید ابوالفتحی، معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن توضیحاتی درمورد آخرین وضعیت به روز رسانی شرایط نور ورزشگاه آزادی از پیگیری‌های مستمر ریاست فدراسیون در بحث تجهیز ورزشگاه‌ها تشکر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *