صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بررسی و حل مشکلات قضایی ۸۶۴ نفر از مراجعان در دیدار مردمی مسئولان قضایی استان البرز

۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸:۱۴
کد خبر: ۴۷۹۷۴۲۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان البرز در دیدار‌های مردمی هفته جاری به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۸۶۴ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کردند.

خبرگزاری میزان-به رسم سه شنبه‌های هر هفته، دیدار مردمی مدیران قضایی استان البرز در روز جاری برگزار و درخواست‌های حقوقی و قضایی ۸۶۴ نفر از مراجعان، با رویکرد حل مشکل مورد بررسی قرار گرفت و دستورات مقتضی در این خصوص صادر شد.

فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز در حاشیه دیدار مردمی این هفته با بیان اینکه انجام دیدار‌های مردمی مدیران قضایی صرفا به حضور در محل کار محدود نمی‌شود،گفت: در قالب برنامه «با حضور در مساجد» که به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان البرز برگزار می‌شود مدیران دادگستری استان به صورت ماهانه با حضور در مساجد محوری استان، با مراجعان دیدار می‌کنند که حضور مدیران دادگستری کل و شورای قضایی استان در دیدار مردمی روز چهارشنبه این هفته در مسجد جامع المهدی (عج) فردیس از این نوع است.

وی با اعلام اینکه در هفته جاری تعداد ۸۶۴ درخواست توسط مدیران دادگستری کل استان مورد رسیدگی قرار گرفته است در خصوص موضوعات طرح شده بیان کرد: درخواست تسریع در رسیدگی، اختلافات ملکی و خانوادگی، اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، مزایده، اعاده دادرسی، آزادی زندانی و درخواست مرتبط با شهرداری از جمله این موضوعات بوده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز در طی این دیدار ضمن استماع توضیحات مراجعان، طی تماس‌های متعدد با روسای چندین حوزه قضایی و معاونان خود دستورات مقتضی را در خصوص تسریع در رسیدگی و رفع مشکل مراجعه کنندگان صادر کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *