صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی پس از ترور شهید نصرالله در هیچ جای دنیا آرامش نخواهد داشت

۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۷۴۰۸
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
یک نماینده مجلس با بیان اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی بداند با ترور شهید سیدحسن نصرالله در هر منطقه از دنیا در معرض آسیب و خطر جدی قرار دارد گفت: حزب الله همچنان می‌درخشد و مستحکم‌تر و مقاوم‌تر از گذشته در صحنه‌های مختلف حضور خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحاجی محمد موحد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله بیان کرد: حزب الله مصداق آیه ۲۳ سوره احزاب است که می‌فرماید « بعضى از اهل ایمان بزرگ مردانى هستند که به عهد خود با خداوند صادق مى‌مانند و بعضى به شهادت رسیده و بعضى انتظار شهادت مى‌کشند و هیچ‌گاه تغییر روش نمى‌دهند» .

وی ادامه داد: حزب‌الله یک تشکیلات عادی، معمولی و ساده نیست که رژیم صهیونیستی احساس کند با ترور امثال شهید سیدحسن نصرالله تضعیف و با چالش روبه‌رو می‌شود.

نایب رئیس اول کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس بیان کرد: قطعاً فقدان شهید سیدحسن نصرالله نه برای حزب الله بلکه برای عالم اسلام و تشیع، مستضعفین و محرومین صدمه سنگینی است، اما به این معنا نیست که رژیم صهیونیستی احساس کند با این جنایت آرامشی برای او به وجود خواهد آمد.

وی افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید بداند با ترور شهید سیدحسن نصرالله در هر منطقه از دنیا در معرض آسیب و خطر جدی قرار دارد و حزب الله به هیچ عنوان این جنایت و حرکت مذبوحانه رژیم را بر نخواهد تابید.

موحد گفت: رژیم صهیونیستی یقین بداند که حزب الله همچنان می‌درخشد و مستحکم‌تر و مقاوم‌تر از گذشته در صحنه‌های مختلف مخصوصاً در لبنان حضور خواهد داشت و خواب و آرامش را از این رژیم و اذناب آن خواهد گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: سید حسن نصرالله

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *