صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس: عملیات وعده صادق ۲ پاسخ مشروع ایران در قالب منشور سازمان ملل بود

۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۷۴۰۶
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس عملیات وعده صادق ۲ را پاسخ و حق مشروع ایران در قالب منشور سازمان ملل متحد دانست و گفت: ایران اسلامی برای حفظ تمامیت ارضی خود و نگهبانی از حقوق ملت هرگونه تجاوز را با پاسخ محکم روبه‌رو خواهد کرد. 

محمد سرگزی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ بیان کرد: ایران اسلامی برای حفظ تمامیت ارضی خود و نگهبانی از حقوق ملت هرگونه تجاوز را با پاسخ محکم روبه‌رو خواهد کرد. 

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خویشتنداری ایران پس از ترور شهید هنیه بیان داشت: زمانی که شهید اسماعیل هنیه در خاک ما ترور شد برای پاسخ به نقض حاکمیت تدابیری پیش بینی شده بود که با یک صبر استراتژیک همراه شد.  

وی گفت: عملیات وعده صادق ۲ پاسخ و حق مشروع ایران در قالب منشور سازمان ملل متحد بود.

سرگزی گفت: رژیم صهیونیستی به هیچ اصول بین‌المللی پایبند و پاسخگو نیست و به آن احترام نمی‌گذارد. این رژیم برای نقض حاکمیت نه فقط ایران بلکه برای کشورهای دیگر نیز اقداماتی در دستور کار دارد، رفتار‌هایی که نتایجی جز نسل‌کشی و کودک‌کشی و از بین بردن مردم در کشور‌های مختلف غرب آسیا در پی ندارد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی عملیات وعده صادق را ظرفیت بالای نیرو‌های مسلح کشورمان در برخورد با دشمن دانست و گفت: برخورد با تجاوزهای دشمن حق قانونی و مشروع هر کشوری است و قطعاً اگر اشتباهی از آنها سربزند پاسخ سخت‌تر و سهمگین‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: سید حسن نصرالله

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *