صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کارگری: بین فدراسیون جانبازان و کمیته پارالمپیک تعامل خوبی حاکم است

۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳:۴۱
کد خبر: ۴۷۹۷۳۹۳
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان به ریاست اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون و اعضاء مجمع در کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، غفور کارگری در سی‌امین مجمع عمومی فدراسیون اظهار داشت: عملکرد ما در المپیک و پارالمپیک درخشان و قابل تقدیر بود از عزیزان حاضر در مجمع تشکر می‌کنم. بیشترین مدال در پارالمپیک کسب شد. ۲۰ مورد تاریخسازی صورت گرفت و در بخش بانوان خیلی خوب عمل کردند.

وی افزود: بانوان کاروان ما درخشان بودند و آورده‌های خوبی برای مقام معظم رهبری، نظام و مردم کشورمان داشتند. آورده‌های فرهنگی و اجتماعی در پاریس بی نظیر بود.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک بیان کرد: قبل از پاریس با فدراسیون‌ها قول و قرار داشتیم که بعد از پاریس تحولات اساسی را آغاز میکنیم و مقدمات آن هم چیده شده است.

وی اضافه کرد: اردو‌های تاشکند قبل از پاریس شروع شده است و طراحی کردیم که در رویداد‌ها به یکدیگر کمک کنند. برای لس آنجلس هدف گذاری کردیم و راهبردمان توسعه کیفی در برنامه ما است.

کارگری ضمن بیان اینکه بین فدراسیون جانبازان و کمیته پارالمپیک تعامل بسیار خوبی وجود دارد، مطرح کرد: ابر چالش ما نداشتن پشتوانه در ورزش قهرمانی است. باید این موضوع جدی گرفته شود. خواهشم این است که هیات‌ها مسئول توانمند در این زمینه انتخاب کنند. 

وی خاطرنشان کرد: استعدادیابی بسیار مهم است. مربیان زیادی داریم و باید سطح آن‌ها را بالا ببریم. تا سال‌های سال مبنای مدیریتمان باید فرمایش رهبر انقلاب باشد که فرمودند ورزش جانبازان و معلولین و قهرمانی این‌ها نسبت به قهرمانی ورزش کسانی که مشکل جسمی ندارند دوبرابر بیشتر ارزش دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *