صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نماینده مردم ساری: دولت اجرای دقیق همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را در دستور کار خود قرار دهد

۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵:۴۴
کد خبر: ۴۷۹۷۳۸۱
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
بابایی کارنامی گفت: در مورد پرداخت تسهیلات بانکی و تخصیص ارز با نرخ نیمایی به  واردات کالاهای صنعتی در جهت از بین بردن تولید و اشتغال به وزیر اقتصاد و بانک مرکزی تذکر جدی می‌دهم. عزیزان بدانید که تولید خط قرمز ماست.

خبرگزاری میزان - علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری طی تذکری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و ضمن محکومیت اقدامات خصمانه اسرائیلی‌ها گفت: سرانجام شما نابودی است و سرانجام ما یا پیروزی یا شهادت است مرگ بر اسرائیل و آمریکا.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از فرماند‌هی سپاه کربلا مازندران از بابت برگزاری کنگره ۱۴ هزار شهید مازندران که خیلی عالی برگزار شد، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: از رئیس جمهور و وزیر بهداشت می‌خواهم به طور شفاف و قاطع در رابطه با توئیت دانشجویی که در فتنه‌های مختلف نقش داشته و اینک به رهبری نظام و امام جمعه امروز ما توهین می‌کند، برخورد شود.

وی ادامه داد: درباره عدم تخصیص اعتبارات به پروژه‌های عمرانی کشور از جمله استان مظلوم و پر ظرفیت مازندران تذکر می‌دهند که فصل کار امروز است و نه دقیقه ۹۰ که متاسفانه همه اعتبارات برگشت می‌خورد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات  کشاورزان استان مازندران و به ویژه باغداران و برنجکاران همچنان باقیست. از وزیر محترم جهاد کشاورزی خواهانم به این موضوعات ورود کند.

وی ادامه داد: از آقای پزشکیان و آقای قالیباف می‌خواهم نسبت به اجرای دقیق همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اهتمام جدی داشته باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مورد پرداخت تسهیلات بانکی و تخصیص ارز با نرخ نیمایی به  واردات کالاهای صنعتی در جهت از بین بردن تولید و اشتغال به وزیر اقتصاد و بانک مرکزی تذکر جدی می‌دهم. عزیزان بدانید که تولید خط قرمز ماست.

وی بیان کرد: درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و مشکلات نهضتی‌ها، غیرانتفاعی‌ها، خرید خدماتی‌ها به مسئولین  آموزش و پرورش تذکر جدی می‌دهم. جناب آقای دکتر کاظمی امروز فصل پیگیری است.همچنین به وزیر محترم اقتصاد و دارایی و برخی از وزرای اقتصادی تذکر می‌دهم با تولید شوخی نکنید تولید امروز برای ما امروز بسیار مهم است. بسیاری از واحدهای تولیدی منتظر تصمیمات عاجل و حکیمانه و حمایت مآبانه دولت پزشکیان است.

وی تاکید کرد: از دکتر پزشکیان می خواهم در انتخاب همکاران خود به سرعت تصمیم‌گیری کنند. کشور منتظر تصمیم آنی و حکیمانه ایشان است. ما منتظر هستیم رئیس جمهور امروز به شعارهای وفاق ملی عمل کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: جلسه علنی مجلس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *