صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

شکست میلیمتری پینگ پنگ ایران مقابل پرافتخارترین تیم جهان با شگفتی سازی نوجوان ایرانی

۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴:۰۳
کد خبر: ۴۷۹۷۳۵۳
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران در مرحله ۱/۴ نهایی قهرمانی آسیا مقابل چین، پر افتخارترین تیم جهان و آسیا در حالی ۳ بر ۱ شکست خورد که بنیامین فرجی ۱۴ ساله توانست وانگ چوکین نفر اول رنکینگ دنیا را به زانو درآورد.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی‌میز، تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران باتوجه به کسب رتبه ششمی سال گذشته مسابقات قهرمانی آسیا، از حضور در دور مقدماتی و مرحله گروهی این دوره از رقابت‌ها معاف بود و کار خود را از مرحله ۱/۴ نهایی و جدال با چین قدرتمند آغاز کرد.

شاگردان لطف الله نسبی در مصاف با رنکینگ اول تیمی دنیا در یک بازی نزدیک با نتیجه سه بر یک شکست خوردند و برای کسب مقام پنجم تا هشتم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

مردان پینگ پنگ ایران با ترکیب بنیامین فرجی، نوشاد عالمیان و محمد موسوی طاهر به مصاف چین با ترکیب وانگ چوکین، لین شیدونگ و لیانگ جینگکون رفتند.

در نخستین بازی، بنیامین فرجی، نوجوان ۱۴ ساله پینگ پنگ ایران دست به شگفتی بزرگی زد و در مصاف با وانگ چوکین نفر اول رنکینگ دنیا و دارنده چندین مدال طلای جهان و المپیک با حساب ۳ بر ۲ به برتری دست یافت و ایران را یک بر صفر پیش انداخت.

در دومین بازی نوشاد عالمیان کاپیتان تیم ملی ایران با لین شیدونگ نفر سوم رنکینگ دنیا دیدار کرد که این بازی نزدیک و پایاپای پیش رفت و درحالی که عالمیان میتوانست ایران را ۲ بر صفر پیش بیندازد، در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به حریف چینی واگذار کرد و نتیجه کلی مسابقه یک بر یک مساوی شد.

در ادامه و در سومین بازی نیز محمد‌موسوی طاهر با لیانگ جینگکون نفر پنجم رنکینگ دنیا دیدار کرد که این بازی در خاتمه با حساب ۳ بر صفر به سود حریف قدرتمند چینی به پایان رسید و چبن ۲ بر ۱ مقابل ایران پیش افتاد.

در چهارمین بازی، نوشاد عالمیان که رنکینگ ۴۸ دنیا را در اختیار دارد به مصاف وانگ چوکین نفر اول رنکینگ دنیا رفت و ۳ بر ۱ بازی را واگذار کرد تا تیم ایران بازنده سربلند در دیدار مقابل قهرمان جهان و المپیک لقب بگیرد. 

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه به میزبانی قزاقستان در جریان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *