صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

قیاسی: برای ارنج تیم، یک وزن بالاتر کشتی گرفتم/ کبودی: با مصدومیت به کشتی ادامه دادم

۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵:۵۹
کد خبر: ۴۷۹۷۳۰۹
کشتی‌گیران تیم‌های سایپا و نیروی زمینی درباره رقابت‌های لیگ برتر امسال توضیحاتی را بیان کردند.

خبرگزاری میزان - مصطفی قیاسی، کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم تیم سایپا پس از پیروزی ۸ بر ۲ مقابل هامون محمودجانلو در هفته سوم از دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد، گفت: خدا را شاکرم که امروز کشتی خوبی گرفتم، هر چند بخاطر ارنج و کمک به تیم یک وزن بالاتر کشتی گرفتم.

وی با بیان اینکه شرایط تیم سایپا روز به روز، نسبت به هفته قبل بهتر می‌شود، ابراز امیدواری کرد این موفقیت‌ها و پیروز‌ی‌ها تداوم داشته باشد.

قیاسی درخصوص سطح فنی لیگ برتر امسال با وجود کشتی‌گیران خارجی از هفته‌های ابتدایی لیگ، گفت: با همت فدراسیون و سازمان لیگ کشتی سال به سال بهتر و با برنامه‌تر برگزار می‌شود.

کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم تیم سایپا افزود: قطعاً مسابقات در مرحله نیمه‌نهایی و فینال سخت‌تر و حساس‌تر خواهد شد، خداراشکر تیم‌های کشتی پای کار آمده‌اند، لیگ هم منبع درآمدی برای کشتی‌گیران است، هم کشتی دوباره قوت خواهد گرفت و روند رو به رشد خود را طی خواهد کرد.

کبودی: انرژی هواداران روحیه تیم‌ها را بالا می‌برد 

علی‌اصغر کبودی کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم نیرو زمینی نیز که برای نخستین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کرد، گفت: پس از چند سال دوری از میادین، خداراشکر توانستم با تمرینات مداوم خود را برای مسابقات لیگ آماده کنم و امروز کشتی خوبی بگیرم.

کبودی با اشاره به مصدومیت قدیمی که در حین مسابقه اذیتش کرده بود نیز ابراز داشت: تاندون پایم از قبل دچار کشیدگی شده بود، امروز با غیرت توانستم به کشتی ادامه دهم و پیروز شوم.

وی درخصوص واکنش به شعار هوادارانش در حین کشتی، گفت: انرژی هواداران روحیه تیم را بالا می‌برد و دوست داشتم از آن به نفع خودم بهره‌برداری کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *