صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بازدید رئیس کل دادگستری استان گیلان از انبارهای گمرک آستارا

۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰:۴۷
کد خبر: ۴۷۹۷۲۶۶
دسته بندی‌: قضایی ، دادگستری
رئیس کل دادگستری استان گیلان، به همراه جمعی از معاونین قضایی استان از انبارهای گمرک آستارا بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- طبق گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان گیلان، به همراه جمعی از معاونین قضایی استان  از انبارهای گمرک آستارا بازدید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به اینکه یکی از تاکیدهای ریاست محترم قوه قضاییه تعیین تکلیف اموال بلاتکلیف در انبارهای عمومی است، اظهار کرد: امروزه وضعیت انبارهای کشور نسبت به سالیان گذشته تغییر زیادی کرده و گام‌های خوبی در این راستا برداشته شده است.

وی هوشمندسازی و مکانیزه شدن انبارها را از بهترین راه کارهای تعیین تکلیف کالاها دانست و گفت: اداره کل گمرکات در استان گیلان همراهی خوبی در این زمینه داشته است و خوشبختانه در انبار گمرکات آستارا نیز وضعیت قابل قبول و مطلوبی مشاهده شد.

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر اینکه نگهداری طولانی مدت اموال در این انبارها موجب خسارت و تضییع اموال عمومی می‌شود، خاطرنشان کرد: کالاها باید ظرف مدت سه ماه و حتی کمتر از این مدت از انبار ترخیص شود تا مایحتاج و کالاهای مورد نیاز مردم سریعا در استان توزیع شود و امید است که شاهد دپوی هیچ اموال بلاتکلیفی در انبارهای استان نباشیم.

وی وضعیت محوطه گمرک آستارا را در شان این شهرستان و اداره گمرک ندانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه رانندگان کشورهای خارجی در این مکان تردد دارند، لذا باید اقدامات جدی و قاطعی در راستای بهبود محوطه و پارگینگ گمرک آستارا در دستور کار مسئولان اجرایی این شهرستان قرار بگیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *