صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو |

تفکر مقاومت را با کار رسانه‌ای برای کودکان تقویت کنیم

۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰:۰۱
کد خبر: ۴۷۹۷۲۵۰
عضو جبهه مقاومت، کار رسانه‌ای و ساخت مستند به منظور معرفی اهداف و تفکر مقاومت را نکته‌ای مهم خواند و محتوا سازی برای کودکان و نوجونان را امری اثرگذار دانست.

سید مصطفی عاملی عضو جبهه مقاومت و فعال فرهنگی، در گفت‌وگو با میزان درباره توسعه فرهنگ مقاومت و هنجار سازی در این زمینه گفت: گفت‌وگو و مصاحبه با کودکان غزه و ساخت مستند‌هایی بتواند ظلم و ستم رفته بر کودکان را منعکس کند امری مهم و اثرگذار برای بیدار کردن اذهان عمومی دنیا خواهد بود. زیرا پرو پاگاندا و تبلیغات رسانه‌ای در جهان اجازه انتشار وقایع شکل گرفته در غزه را نداده است؛ بنابراین انعکاس نظر کودکان در مورد «طوفان الاقصی» امر بسیار مهم است و باید برای این مهم عجله کرد.

وی به تصورات جامعه و کودکان فلسطین و غزه اشاره و بیان کرد: هنگامی که موشکی توسط مقاومت به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب می‌شود. کودکان و بزرگسالان به خوبی موشک را شناسایی کرده و اطلاعات آن را مطرح می‌کند. این نشان دهنده روحیه پاک و جستجوگرانه کودکان است که عاشق مقاومت هستند.

عاملی در مورد نسل آینده و بچه‌های مقاومت بیان کرد: کودکانی که در جنوب لبنان رشد کرده‌اند و جنگ را از نزدیک دیده‌اند و لمس کرده اند، نسل آینده محکم و استوار خواهند بود.

وی ارتباط کودکان غزه و ایران را مورد بررسی قرارداد و افزود: کودکان ایرانی از طریق تلویزیون فقط موشک باران‌ها جنگ و تخریب‌ها را نگاه می‌کنند و این برای کودکان مضر است. ما باید به فکر آینده کودکان باشیم و فیلم‌ها و پویان نمایه‌های متعدد در مورد اهداف و آرمان‌های جبهه مقاومت و دفاع جنانه مردم و رزمندگان را منعکس کنیم. تا به این وسیله فرهنگ سازی کنیم.

این عضو جبهه مقاومت به تولید محتوا و وظیفه رسانه‌ها در قابل رخداد‌های غزه، فلسطین و لبنان پرداخت و بیان کرد: اگرچه کار‌های خوبی در فضای مجازی شکل گرفته، اما نیاز است تا تولیدات بیشتری را در این زمینه داشته باشیم و به رشد فکری کودکان و نوجوانان را در مورد مقاومت و تفکر مقاومت تقویت کنیم. کار رسانه‌ای برای کودکان بسیار مهم است.

عاملی در مورد آینده رخداد‌های اخیرجبهه مقاومت تاکید کرد: جبهه مقاومت هموار پیروز خواهد بود. تحولات خط مرزی لبنان با رژیم صهیونیستی بیانگر این مهم است که موفقیت‌های بی‌شماری نصیب نیرو‌های مقاومت خواهد شد، تعداد زیادی از نیرو‌های چریکی موساد در همان خط مرزی طی روز‌های گذشته کشته و زخمی شده اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *