صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

عیادت دبیری از مجروحان و کودکان آسیب دیده لبنانی

۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶:۱۴
کد خبر: ۴۷۹۷۱۶۵
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس به نمایندگی از رئیس جمهور از برخی مجروحان لبنانی و کودکان آسیب دیده از حملات اخیر رژیم صهیونیستی که برای درمان به تهران اعزام شده‌اند، عیادت کرد.

خبرگزاری میزان - شهرام دبیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، به نمایندگی از سوی رئیس جمهور از برخی مجروحان لبنانی و کودکان آسیب دیده از حملات اخیر رژیم صهیونیستی که برای درمان به تهران اعزام شده‌اند، عیادت و سلام و دعای خیر پزشکیان را به آن‌ها رسانید. 

معاون رئیس جمهور در امور مجلس در عیادت از مجروحان جنایت تروریستی و ضدانسانی انفجار پیجر‌ها که در میان آنان حتّی نوزاد و دختران و پسران خردسال و نوجوان هم حضور داشتند در حالی که به شدت متاثر شده بود، ضمن پیگیری جزئیّات و روند اقدامات پزشکی و درمانی این افراد، در گفت‌وگوی صمیمی با مجروحین و همراهانشان برای آن‌ها آرزوی بهبودی و سلامتی کرد. 

مجروحان و جانبازان، با وجود درد و آسیب‌های مختلف جسمی، با روحیه بالا و مثل زدنی در پاسخ به بیان درخواست‌های خود، ضمن قدردانی از کادر درمان و پرستاران، از حمایت و پشتیبانی مردم ایران از مردم لبنان در برابر ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی قدردانی و بر ادامه راه مقاومت تاکید کردند. 

دبیری نیز در این عیادت که در فضایی صمیمی صورت گرفت دستورات و توصیه‌های لازم را برای درمان و رسیدگی کامل به مجروحان اعلام و بر پیگیری جدی دولت از درمان این عزیزان تاکید کرد. 

وی خاطرنشان کرد: که وضعیت و شرایط مجروحان به رئیس جمهور انتقال داده خواهد شد و بنا به دستور پزشکیان فرآیند درمان مجروحان به صورت مستمر پیگیری خواهد شد. 

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: دولت و ملت ایران حمایت و پشتیبانی از مردم منطقه در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی که به هیچ اصولی پایبند نیست را وظیفه خود می‌داند و تا آخر در کنار برادران خود و مقاومت ملت‌های منطقه خواهد ماند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *