صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دبیرکل جمعیت هلال‌ احمر: خدمات دارویی و توانبخشی اعتبار هلال‌ احمر است

۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱:۵۹
کد خبر: ۴۷۹۷۱۵۰
دبیرکل جمعیت هلال‌ احمر بر ضرورت توسعه مراکز توانبخشی این جمعیت تاکید کرد و گفت: خدمات امدادی، دارویی، درمانی و توانبخشی، اعتبار هلال‌ احمر است و تا زمانی که مردم به این خدمات نیاز داشته باشند، هلال‌احمر پای کار خدمت به مردم است.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ میثم افشار، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با بیان این که مراکز توانبخشی جمعیت هلال‌احمر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: برای تدوین سند راهبردی مراکز توابخشی جمعیت، زحمات زیادی کشیده شده است و جمعیت هلال‌احمر این توفیق را دارد تا با وجود این مراکز مشکلات مردم را حل و فصل کند.

افشار ادامه داد: خدمات‌رسانی جمعیت هلال‌احمر در مراکز درمانی، توانبخشی و داروخانه‌های این جمعیت، غیرانتفاعی بوده و بنا به نیاز مردم و در راستای رفع مشکلات آن‌ها شکل گرفته است و تا زمانی که نیاز مردم هم احساس شود، جمعیت، پای کار خدمت به هم‌وطنان است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز توانبخشی در استان هرمزگان و در هفته گذشته گفت: این مرکز در محلی افتتاح شد که مردم با مشکلات عدیده‌ای دست و پنچه نرم می‌کنند، افراد دارای معلولیت زیادی در این استان هستند که از خدمات توانبخشی بهره‌مند نبودند و با وجود این مرکز، دسترسی ارزان و راحت‌تری به مراکز توانبخشی پیدا می‌کنند.

افشار افزود: اعتبار جمعیت هلال‌احمر به وجود مراکزی از این دست است، مراکزی که به مردم آسیب‌‎دیده کمک کند و بتواند مشکلات آن‌ها را رفع کند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر قطب توانبخشی در کشور است، گفت: لازم است که مراکز توانبخشی در کشور را تقویت کنیم و این کار هم با تقویت نیروی انسانی و نگهداشت آن‌ها در مراکز اهمیت پیدا می‎‌کند.

گفتنی است، تنها مرکز توانبخشی هرمزگان هفته گذشته و با حضور دبیرکل جمعیت هلال‌احمر، با کمک حدود ۱۰۰ میلیارد تومانی جمعیت هلال‌احمر و خیرین، برای کمک به افراد آسیب‌دیده این استان، افتتاح شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: خدمات هلال احمر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *