صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

میرباغبان: لیگ امسال انگیزه کشتی‌گیران را بالا برده است/ بخشی: در کشتی فقط منش پهلوانی مهم است

۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲:۰۱
کد خبر: ۴۷۹۷۱۲۹
کشتی‌گیران تیم ستارگان ساری درباره رقابت‌های لیگ برتر امسال توضیحاتی را بیان کردند.

خبرگزاری میزان - محمدحسین میرباغبان، کشتی‌گیر وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ستارگان ساری با اشاره به اینکه تمام مسابقاتی که امسال در لیگ برتر برگزار می‌شود در بالاترین سطح است، گفت: تیم‌های حاضر در لیگ با ظرفیت کامل به میدان آمده‌اند و تیم ستارگان نیز در تلاش است تا با تمام ستارگانی که دارد در فینال لیگ برتر کشتی آزاد، بدرخشد.

وی سطح فنی لیگ برتر امسال را با وجود کشتی‌گیران خارجی از هفته‌های ابتدایی لیگ، خوب توصیف کرد و افزود: رئیس فدراسیون کشتی لیگ را مجددا به نحوی در سطح بالا راه اندازی کرد که حتی کشتی‌گیرانی که از کشتی خداحافظی کرده بودند، به میدان بازگردند و انگیزه قهرمانی داشته باشند.

 

بخشی: کشتی متعلق به هواداران است

محمد بخشی، کشتی‌گیر وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ستارگان ساری پس از جدال حساس ستارگان ساری و نیرو زمینی در مازندران، گفت: خداراشکر توانستم پس از چندماه به کشتی بازگردم و با تمام مسائلی که داشتم، مقابل حریفم که یکی از پهلوان بزرگ کشتی است و برایش آرزوی سلامتی دارم، خوب کشتی گرفتم. 

وی درخصوص بالا بردن دست محمدرضا صالحانی به نشانه برتری، مقابل هواداران حاضر در سال مسابقات کشتی، گفت: در کشتی فقط منش پهلوانی مهم است، صالحانی پهلوان و بزرگ ما است و به او ارادت دارم.

بخشی درخصوص استقبال هواداران کشتی و حضور پرشورشان در سالن مسابقات، گفت: کشتی متعلق به هواداران است و ما به عشق هواداران به میدان می‌آییم، دست تک تک هواداران را می‌بوسم. ان‌شاءالله همیشه بتوانیم دلشان را شاد کنیم و پرچم تیم ستارگان ساری را بالا ببریم.

وی در پایان از عباس حاج‌کناری مربی خوبش قدردانی کرد و افزود: نمی‌توانم زحمات چندین ساله وی را جبران کنم، از پدر و مادر و عزیزم که در سختی‌ها کنارم بودند نیز تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *