صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

الحوثی: دشمن صهیونیستی همه امکانات خود را برای حمله به غزه بسیج کرد

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵:۵۰
کد خبر: ۴۷۹۷۰۳۹
دبیرکل انصارالله یمن با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی همه امکانات خود را برای حمله به غزه بسیج کرد، گفت که آمریکا حامی جنایت‌های رژیم صهیونیستی بوده است.

خبرگزاری میزان - سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل انصارالله یمن یکشنبه، پانزدهم مهر، طی سخنانی به مناسبت نخستین سالروز عملیات طوفان الاقصی (عملیات ۷ اکتبر/ ۱۵ مهر ۱۴۰۲) مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: دشمن اسرائیلی در طول یک سال بیش از ۲۵۰ میلیون حمله و بمباران توپخانه‌ای به باریکه غزه داشته است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی در حمله به فلسطینی‌ها و جنگ نسل‌کشی غزه از حدود ۱۰۰ هزار تن مواد منفجره اعم از بمب، موشک و مهماتی که آمریکا به آن داده، استفاده کرده است؛ در طول یک سال حمله رژیم صهیونیستی حدود ۱۵۰ هزار نفر در باریکه غزه شهید، مفقود و زخمی شده‌اند؛ اجساد ۷ هزار و ۸۲۰ شهید غزه هنوز دفن نشده، در زیر آوار مانده و به بیمارستان‌ها نرسیده و اطلاعاتشان نوشته نشده است.

به گفته وی، بسیاری از اجساد ناپدید شده‌اند، زیرا دشمن از سلاح‌ها و بمب‌های ممنوعه آمریکایی و به منظور کشتار جمعی و تخریب کامل استفاده کرده است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی همه توان خود را بسیج کرده است، گفت: آمریکا، انگلیس و دیگر کشور‌های غربی در حمله به غزه از این رژیم حمایت کرده‌اند؛ این رژیم با ارتشی با ۳۵۰ هزار نظامی و ذخیره به باریکه غزه حمله کرد.

در حال تکمیل ...



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *