صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

هروی: شهدای جبهه مقاومت، نور چشم ما هستند/ امیدوارم در کومیته تیمی نتایج خوبی کسب کنیم

۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۷۰۱۷
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: شهدای مقاومت نور چشم ما هستند و در آزادگی و مظلومیت ثابت قدم بوده‌اند.

سیدشهرام هروی در گفت‌وگو با میزان، درباره حضور در مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: خداراشکر همیشه ورزشکاران عزیز ما در تمام عرصه‌ها حضور پررنگی داشتند و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مقاومت، نفر اول بوده‌اند. من هم وظیفه خودم می‌دانستم که در این مراسم حضور پیدا کنم.

وی افزود: شهدای مقاومت نور چشم ما هستند و در آزادگی و مظلومیت ثابت قدم بوده‌اند. آن‌ها یک مسیر درست را به ما نشان دادند و امیدوارم ما هم لیاقت داشته باشیم که این راه را ادامه دهیم.

هروی درباره اینکه چه توصیه‌ای به ورزشکاران جوان دارد، تصریح کرد: توصیه من به جوان‌تر‌ها این است که همیشه کنار هم باشند تا بتوانیم صدای خود را به گوش جهانیان برسانیم تا ان‌شاالله رژیم اشغالگر قدس برای همیشه از صحنه روزگار پاک شود.

سرمربی تیم ملی کاراته درباره شرایط تیم خود گفت: مسابقات جهانی کومیته تیمی برای اولین بار قرار است برگزار شود و ما هم باید برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها آماده شویم.

وی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها در اسپانیا با حضور ۲۰ تیم برتر دنیا برگزار خواهد شد و ما هم می‌خواهیم نماینده شایسته‌ای باشیم و ان‌شاالله نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *