صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ستاد نمازجمعه تهران: خطبه‌های حکیمانه رهبر انقلاب برای جبهه مقاومت سرنوشت‌ساز شد

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱:۰۶
کد خبر: ۴۷۹۷۰۱۲
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
ستاد نمازجمعه تهران در ارتباط با نمازجمعه نصر اطلاعیه‌ای صادر و تاکید کرد: خطبه‌های حکیمانه امام جمعه تهران در بزرگ‌ترین نمازجمعه تاریخ انقلاب برای جبهه سرافراز مقاومت در خط مقدم مبارزه سرنوشت‌ساز و الهام‌بخش شد.

خبرگزاری میزان - اطلاعیه ستاد نمازجمعه تهران در ارتباط با نمازجمعه نصر به شرح زیر است:

باسمه تعالی
مردم شریف و انقلابی
سلام علیکم

حماسه‌ای که با شجاعت، تشخیص به هنگام و تدبیر دشمن‌شکن، ولی امر مسلمین جهان و با هوشیاری و حضور معنادار شما در نمازجمعه نصر رخ داد و پیش چشم جهانیان قرار گرفت در کنار جهاد موفق نیرو‌های مسلح و مقتدر میهن اسلامی در عملیات وعده صادق خود عملی مجاهدانه، موثر، امنیت آفرین، آرامبخش و بازدارنده در برابر عملیات فریب شیطان بود که ناظران بین‌المللی را به اظهار شگفتی وا داشت.

 بی‌شک آنچه که با حضور میلیونی امت قهرمان ایران اسلامی در ام‌القرای جهان اسلام و زیر فشار جنگ روانی و تهدید‌ها و زوزه‌های خشمگینانه و از سر استیصال رژیم خونخوار صهیونیستی رقم خورد نشان دهنده اراده‌های محکم و استوار شما در تحقق آرمان‌های امام امت و انقلاب اسلامی بود.

خطبه‌های حکیمانه امام جمعه تهران در بزرگترین نمازجمعه تاریخ انقلاب برای جبهه سرافراز مقاومت در خط مقدم مبارزه سرنوشت‌ساز و الهام‌بخش شد و افق‌های جدیدی را فراروی آینده روشن گفتمان انقلاب گشود.

بر خود فرض می‌داریم به عنوان خادم شما در نمازجمعه عظیم و باشکوه نصر و به نمایندگی از تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد برگزاری که تمام توان و همت خود را در فرصتی کوتاه تا برگزاری این مراسم پای کار آوردند، از تمام کاستی‌ها، مشکلات و نارسایی‌هایی که موجب ایجاد زحمت مضاعف برای نمازگزاران گردید بدون لکنت، صمیمانه و خاضعانه عذرخواهی می‌نماییم و با افتخار دست و بازوی شما را می‌بوسیم.

تعهد ما برای میزبانی شایسته و کریمانه علیرغم اینکه برخی از امکانات و زیرساخت‌های موجود تناسبی با جمعیت میلیونی نمازگزاران ندارد، بر جای خود باقی است و امیدواریم در برنامه‌های بعدی با کیفیت شایسته شما مردم مومن و انقلابی افتخار میزبانی شما را داشته باشیم.

در پایان ضمن شکرگزاری نعمت بی بدیل خدمت به شما مردم عزیز و انقلابی از صبر و همراهی شما در خلق حماسه اقتدار آفرین نمازجمعه نصر سپاسگزاریم.

والسلام علی عبادالله‌الصالحین
ستاد برگزاری نمازجمعه تهران

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *