صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۱۰ زندانی جرایم غیرعمد استان لرستان در حاشیه مسابقات کشتی پهلوانی آزاد شدند

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸:۱۷
کد خبر: ۴۷۹۶۹۳۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مسابقات کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای یادواره شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در زندان مرکزی خرم‌آباد برگزار و در حاشیه برگزاری این مسابقات ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند.

خبرگزاری میزان- عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌های استان لرستان در حاشیه مسابقات کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای یادواره شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که در زندان مرکزی خرم‌آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام به ویژه شهدای جبهه مقاومت و سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان، اظهار کرد: بسط و گسترش فرهنگ پهلوانی هدف غایی ما از برگزاری این قبیل مسابقات است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه زندان‌های استان یکی از مجموعه‌های پیشگام در ورزش زورخانه‌ای زندان‌های کشور است، تصریح کرد: بحث تربیت بدنی و پرداختن به اینگونه ورزش‌ها، از جمله برنامه‌هایی است که برای زندانیان تولید توان می‌کند.

مدیرکل زندان‌های استان لرستان در ادامه تصریح کرد: گسترش فرهنگ پهلوانی نه تنها در زمینه ورزش، بلکه در همه زمینه‌های کاری، اجتماعی و... در زندگی ما می‌تواند مؤثر باشد و ما به‌عنوان یک مدیر و یا یک کارمند با دستگیری از نیازمندان و رسیدگی به امورات ارباب رجوع، می‌توانیم نمونه‌ای از منش پهلوانی را به نمایش بگذاریم.

لازم به ذکر است؛ در حاشیه مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای یادواره شهید سید حسن نصرالله در زندان مرکزی خرم‌آباد، ۱۰ زندانی معسر از پرداخت بدهی نیز آزاد شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *