صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

انتخابات آمریکا|

کارزارهای انتخاباتی فشرده ترامپ و هریس در سراسر آمریکا

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲:۲۹
کد خبر: ۴۷۹۶۹۰۶
دونالد ترامپ و کامالا هریس یک ماه مانده تا زمان برگزاری انتخابات، در کارزارهای انتخاباتی فشرده حضور یافته و سعی در تقویت جایگاه خود دارند.

خبرگزاری میزان - ایلان ماسک، مالک ایکس و سرمایه‌دار سرشناس آمریکایی، در اولین حضور خود با دونالد ترامپ، نامزد انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه، در مبارزات انتخاباتی، از مردم آمریکا خواست تا برای رای دادن ثبت‌نام کنند.

وی که در گردهمایی انتخاباتی ترامپ در باتلر صحبت می‌کرد، دموکرات‌ها را تهدیدی برای دموکراسی توصیف کرد.

وی افزود: رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ یک کمپین معمولی نیست و مخالفان ترامپ می‌خواهند آزادی بیان را از شما بگیرند، آنها می‌خواهند حق حمل سلاح را از شما بگیرند، آن‌ها می‌خواهند حق رای شما را به‌طور موثر سلب کنند.

کمپین تبلیغاتی سخنگوی سابق ترامپ  برای هریس

استفانی گریشام، سخنگوی سابق کاخ سفید در زمان ریاست‌جمهوری ترامپ و سوزان رایس، سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل، در ایالت کلیدی آریزونا به نفع کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد انتخاباتی حزب دموکرات، در گردهمایی انتخاباتی شرکت کردند و درباره انتخاب مجدد ترامپ هشدار دادند.

بازگشت ترامپ به محل ترور نافرجام خود در پنسیلوانیا

ترامپ طی سخنانی در گردهمایی انتخاباتی خود در باتلر، پنسیلوانیا، در همان محلی که از یک سوءقصد جان سالم به‌در برد، خطاب به مخالفان سیاسی خود گفت که آن‌ها حتی قصد ترور وی را دارند.

نامزد انتخاباتی جمهوری‎خواه گفت: در طول ۸ سال گذشته، کسانی که می‌خواهند ما را از رسیدن به این آینده بازدارند، به من اتهام زده‌اند، من را استیضاح کرده‌اند، من را متهم کرده‌اند، سعی کرده‌اند مرا از صندوق رای بیندازند، و چه کسی می‌داند؟ شاید حتی قصد کشتن من را داشته باشند.

دیدار هریس با اعضای گارد ملی کارولینای شمالی

کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد انتخاباتی حزب دموکرات، با اعضای گارد ملی هوایی کارولینای شمالی ملاقات کرد و از کسانی که پس از طوفان هلن فعالیت کردند قدردانی کرد.

هریس در شارلوت گفت: من بیرون آمدم تا با افرادی که در چند روز گذشته فعالیت کردند، صحبت کنم.

به گفته کاخ سفید، هریس همچنین با خانواده‌هایی که تحت تأثیر این فاجعه قرار گرفته بودند، ملاقات کرد.

رئیس جمهور آمریکا ترامپ را دروغگو توصیف کرد

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، در یک پست در شبکه‌های اجتماعی، دونالد ترامپ را دروغگو خواند و اتهامات وی را درباره سرقت پول‌های کاخ سفید برای امدادرسانی به طوفان به باد انتقاد گرفت.

ترامپ به‎تازگی گفته بود که بایدن و هریس پول‌های آژانس مدیریت فوریت‌های فدرال را «دزدیده‌اند» و به مهاجران غیرقانونی داده‌اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *