صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وزیر نفت: مدیریت ناترازی انرژی را پیگیری می‌کنیم

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳:۲۹
کد خبر: ۴۷۹۶۸۹۴
دسته بندی‌: اقتصاد ، انرژی
پاک‌نژاد با بیان اینکه حضور در منطقه عسلویه به‌منظور بررسی وضع شرایط تولید گاز کشور انجام شد، گفت: مدیریت در ناترازی انرژی را در بخش‌های تولید حامل‌های انرژی و بهینه‌سازی مصرف پیگیری می‌کنیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش شانا، محسن پاک‌نژاد روز شنبه (۱۴ مهر) در حاشیه بازدید از سکوی A فاز ۱۸ و سکوی فاز پنجم میدان مشترک پارس جنوبی ضمن بررسی وضع تولید این میدان گفت: تولید ثروت کشور و تأمین امنیت انرژی بخش خانگی، تجاری و صنایع کشور به‌دست کارکنان صنعت نفت رقم می‌خورد، از این رو در این سفر از زحمات کارکنان صنعت نفت قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه این سفر و حضور در منطقه عسلویه به‌منظور بررسی وضع شرایط تولید گاز کشور انجام شد، افزود: این سفر با توجه اینکه به فصل سرد سال نزدیک می‌شویم و گرفتاری‌هایی که موضوع ناترازی در تولید و مصرف گاز ایجاد می‌کند انجام شده است.

وزیر نفت ضمن خدا قوت به کارکنان مستقر در منطقه عسلویه چه آن‌هایی در بخش سکو‌ها کار می‌کنند و چه آن‌هایی که در پالایشگاه‌ها فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: این‌ها کارکنان خط مقدم تولید انرژی کشور هستند.

پاک‌نژاد درباره رفع ناترازی در بحث انرژی نیز بیان کرد: مدیریت در ناترازی انرژی را در بخش‌های تولید حامل‌های انرژی و بهینه‌سازی مصرف پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: بحث ناترازی، موضوعی نیست که در فاصله زمانی ۶ ماه، یک یا دو سال ایجاد شده باشد، بلکه این موضوع یک فرآیندی زمان‌بر بوده است که به دلایلی از جمله تأخیر در سرمایه‌گذاری بالادست برای تولید و یا مسائلی که در حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی داشته‌ایم ایجاد شده و به‌طور طبیعی رفع کامل ناترازی زمان‌بر است، اما همه تلاش ما را در مجموعه وزارت نفت این است که با کمترین چالش زمستان پیش‌رو را پشت سربگذاریم.

انتهای پیام/


برچسب ها: پارس جنوبی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *