صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بختیاری‌زاده: بازیکنان استقلال فوق‌العاده بودند/ به خودم ایمان داشتم که به استقلال آمدم

۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴:۱۷
کد خبر: ۴۷۹۶۸۶۱
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
به خاطر بازی‌های قبلی لیگ کمی تحت فشار بودیم ولی تمام تمرکز و تلاش بچه‌ها این بود که با تغییر کردن پیروزی را با دست آورند.

خبرگزاری میزان - سهراب بختیاری‌زاده پس از برتری ۲ بر یک استقلال مقابل هوادار، اظهار داشت: این پیروزی را به هواداران عزیزمان تبریک و به بازیکنان استقلال خسته نباشید می‌گویم. فوق‌العاده بودند. خیلی خوشحالم این بازی سخت را بردیم. هوادار تیم خوبی بود و نباید به جدول نگاه کنیم‌. در شروع لیگ هستیم و هوادار در دیدارهای قبلی نشان داد سخت گل می‌خورد.

وی افزود: به خاطر بازی‌های قبلی لیگ کمی تحت فشار بودیم ولی تمام تمرکز و تلاش بچه‌ها این بود که با تغییر کردن پیروزی را با دست آورند. با هم توافق و صحبت کردیم شکل دوستی داشته و از لحاظ فنی صحیح بازی کنند. نظم داشته و سپس به دنبال نتیجه باشند که خدا را شکر به هر ۲ رسیدیم.

سرمربی موقت استقلال درپاسخ به اینکه آیا این تیم ابزار لازم برای موفقیت در لیگ برتر و لیگ نخبگان را دارد، گفت: اگر به خودم باور و ایمان نداشتم پیشنهاد استقلال را قبول نمی‌کردم. اعتقاد دارم این تیم بازیکنان باکیفیتی دارد و در فوتبال برای هر تیمی در هر سطحی حتی در اروپا، بحران به دلایل مختلف پیش می‌آید. تیم‌های بزرگ فقط آنهایی نیستند که می‌برند یا قهرمان می‌شوند بلکه تیم‌هایی هستند که در شرایط بحرانی با حفظ آرامش می‌توانند تغییر کنند. مجموعه باشگاه و بازیکنان تیم استقلال همگی پتانسیل تغییر و رسیدن به شرایط باثبات و مسیر درست را دارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *