صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

برگزاری جلسه شورای‌عالی پیشگیری از وقوع جرم / دستگیری متهمان پرونده مشروبات الکلی در مازندران، همدان و گیلان / تشریح آخرین وضعیت پرونده بزرگ قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان

۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰:۰۱
کد خبر: ۴۷۹۶۸۱۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
برگزاری جلسه شورای‌عالی پیشگیری از وقوع جرم، دستگیری متهمان پرونده مشروبات الکلی در مازندران، همدان و گیلان، برگزاری دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ترور شهید سردار سلیمانی، تشریح آخرین وضعیت پرونده بزرگ قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان و ترخیص ۱۸۰ کانتینر قطعات خودرو هایما با دستور ویژه قضایی از جمله مهمترین اخبار حوزه قضایی در یک هفته گذشته است.

خبرگزاری میزان - برگزاری جلسه شورای‌عالی پیشگیری از وقوع جرم، نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه، دستگیری متهمان پرونده مشروبات الکلی در مازندران، همدان و گیلان، برگزاری دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ترور شهید سردار سلیمانی، اعلام جرم دادستانی تهران علیه زینب موسوی و پدرام سلطانی، معرفی مطهره گونه‌ای به زندان، تشریح آخرین وضعیت پرونده بزرگ قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان، ترخیص ۱۸۰ کانتینر قطعات خودرو هایما با دستور ویژه قضایی و تدابیر دادستانی کل کشور برای کاهش بازماندگان از تحصیل مهمترین اخبار حوزه قضایی در یک هفته گذشته است.

برگزاری جلسه شورای‌عالی پیشگیری از وقوع جرم

نشست شورای‌عالی پیشگیری از وقوع جرم، به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با دستورجلسه «پیشگیری از جرائم حوزه توزیع دارو و کالا‌های سلامت‌محور» برگزار شد.

نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری شنبه ۱۴ مهرماه با بیان اینکه برخورد قاطعانه با افرادی که باعث کاهش اعتماد عمومی می‌شوند در دستورکار قوه قضاییه قرار گرفته است، گفت: وجود افراد شیاد که به نام مسئولان و افراد صاحب منصب و با عناوین جعلی از جمله استاد، وکیل و قاضی بازنشسته نسبت به کلاهبرداری و اخاذی از مردم اقدام می‌کنند، اثر مخربی هم بر بخشی از جامعه می‌گذارد و باعث کاهش اعتماد عمومی می‌شود.

دستگیری متهمان پرونده مشروبات الکلی در مازندران به اتهام قتل عمد

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: مجموعاً ۵ متهم در پرونده مشروبات الکلی در استان دستگیر شدند که ۴ نفر به اتهام قتل عمد روانه زندان شده و یک نفر با قرار وثیقه آزاد است.

برگزاری دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ترور شهید سردار سلیمانی

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ترور سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ در شعبه اول کیفری با حضور قاضی غلامرضا جواهری، مستشاران مرتضی تورک و ابراهیم ترابی‌گل سفید، اسماعیل خلیفه نماینده دادستان، وکلای تسخیری متهمان و اولیای‌دم شهدا در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

اعلام جرم دادستانی تهران علیه زینب موسوی و پدرام سلطانی

 

در پی انتشار برخی مطالب در فضای مجازی، دادستانی تهران، علیه پدرام سلطانی و زینب موسوی (خانم فعال در فضای مجازی با تولید محتوا و انتشار ویدئو در بستر اینستاگرام) اعلام جرم کرد.

معرفی مطهره گونه‌ای به زندان

مطهره گونه‌ای، فعال فضای مجازی با سابقه متعدد توهین و اقدام علیه امنیت ملی و روانی جامعه که اخیرا نیز محتوا‌های توهین‌آمیز تولید و منتشر کرده بود به زندان معرفی شد.

تشریح آخرین وضعیت پرونده بزرگ قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان

 رئیس کل دادگستری استان کرمان در تشریح آخرین وضعیت پرونده بزرگ قاچاق سوخت در جنوب این استان، گفت: شمار متهمان بازداشت شده در این پرونده به ۱۱ نفر افزایش یافته و هم اکنون در زندان هستند و چهار متهم دیگر نیز به دستگاه قضایی احضار شده‌اند.

ترخیص ۱۸۰ کانتینر قطعات خودرو هایما با دستور ویژه قضایی

رئیس کل دادگستری هرمزگان از ترخیص فوری ۱۸۰ کانتینر قطعات خودرو هایما از بندر شهید رجایی بندرعباس با دستور ویژه قضایی و برای تأمین نیاز خطوط تولید شرکت ایران‌خودرو خبر داد.

دستگیری ۱۳ متهم پرونده مشروبات الکلی دست‌ساز در همدان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان از دستگیری ۱۳ متهم پرونده مشروبات الکلی دست‌ساز در این شهرستان خبر داد.

همچنین رئیس کل دادگستری استان گیلان نیز از دستگیری ۴ نفر در ارتباط با تولید و توزیع مشروبات الکلی خبر داد.

تدابیر دادستانی کل کشور برای کاهش بازماندگان از تحصیل

معاون احیای حقوق عامه و پیشگیری از جرم دادستانی کل کشور گفت: هرگونه اقدامی که از طریق تهدید، ترغیب و تشویق موجب فرار طفل یا نوجوان از خانه و مدرسه و ترک تحصیل شود، مطابق قانون، جرم‌انگاری شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *