صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

جا‌به‌جایی ۱.۷ میلیون مسافر توسط مترو تهران در «نماز جمعه نصر»

۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸:۲۶
کد خبر: ۴۷۹۶۸۰۸
مترو تهران در روز جمعه ۱۳ مهر، هم‌زمان با برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سید‌حسن نصرالله و اقامه نماز جمعه به امامت رهبر انقلاب، با به‌کارگیری تمامی امکانات خود به صورت رایگان خدمات‌رسانی کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان و اقامه نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، مترو تهران از ساعت ۵:۳۰ تا ۱۷ با حداکثر توان و با کمترین فاصله زمانی بین اعزام قطار‌ها به ارائه خدمات پرداخت و در این ساعات یکی از طولانی‌ترین دوره‌های ازدحام و حجم بالای مسافران را به خود دید که خوشبختانه با تلاش و همت کارکنان شهر زیرزمینی، توانست به خوبی آن را مدیریت کند.

کاهش بی‌سابقه فاصله حرکت قطار‌ها

به منظور تسهیل در جابجایی مسافران، برای اولین بار در تاریخ مترو تهران، رکورد کاهش فاصله حرکت قطار‌ها در دو ساعت متوالی شکسته شد. صبح روز جمعه و در زمان رفت نمازگزاران به مصلی، فاصله اعزام قطار‌ها در خط یک به مرز ۱۲۰ ثانیه (۲ دقیقه) رسید و در زمان برگشت، به مدت دو ساعت متوالی، این زمان به ۶۰ ثانیه (۱ دقیقه) کاهش یافت که رکوردی بی‌نظیر در حمل‌و‌نقل ریلی محسوب می‌شود.

اعزام ۱۷۱ قطار فوق‌العاده

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با آمادگی کامل و به کارگیری تمامی امکانات خود به شهروندان و شرکت‌کنندگان در این مراسم به صورت رایگان خدمات‌رسانی کرد و با بهره‌برداری حداکثری از امکانات و اجرای یک‌هزار و ششصد و بیست و پنج حرکت مسافری در خطوط هفتگانه سعی شد تا ضمن ارائه سرویس‌دهی منظم و اعزام ۱۷۱ قطار فوق‌العاده محیطی امن برای تردد شهروندان و مسافران ایجاد شود.

جابجایی بیش از یک میلیون و هفتصد هزار مسافر در یک روز تاریخی

باتوجه به آمار ثبت شده، مترو تهران در روز جمعه ۱۳ مهر بیش از یک میلیون و هفتصد هزار مسافر را جابجا کرد تا بار دیگر با تلاش شبانه‌روزی کارکنان خود رکورد‌های جدیدی را در خدمات‌رسانی بی‌وقفه به مردم شریف پایتخت به ثبت برساند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *