صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دادستان کل کشور:دادستان‌ها تا ۱۵ اسفند گزارشی از میزان اجرای سند تحول را ارائه دهند

۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲:۱۳
کد خبر: ۴۷۹۶۷۸۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
 دادستان کل کشور گفت: دادستان‌های کشور تا نیمه اول اسفند سال جاری گزارشی از میزان اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه را ارائه دهند.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی صبح امروز در جلسه شورای معاونین با تبریک هفته فراجا به برگزاری نماز جمعه نصر اشاره و اظهار داشت: نماز جمعه دیروز که با حضور پرشور و تاریخی مردم برگزار شد نشان از رابطه عمیق مردم با ولایت بود.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه اعمال کردن اقتدار معنوی و نظامی زمینه‌ساز احقاق حق است، افزود: نماز جمعه روز گذشته اعمال اقتدار معنوی بود.

وی همچنین به آثار موشک باران باند تبهکار نتانیاهو پرداختند و اظهار نمودند؛ سرنوشت نتانیاهو سرنوشتی همانند صدام است و با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ گفت: موشک‌هایی که از ایران به سمت تل‌آویو شلیک شد، علاوه بر وحدت و انسجام داخلی وفاق منطقه‌ای را ایجاد 
می‌کند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولان محیط‌های آموزشی و تربیتی تکلیف دارند مخاطبین خود را با حفظ ارزش‌های اسلامی آشنا کنند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه دادستان ها از معطل ماندن احکام قطعی لازم‌الاجرا و رسوب اموال و خودرو در انبارها و پارکینگ‌ها جلوگیری کنند، گفت: دادستان‌های کشور تا نیمه اول اسفند سال جاری گزارشی از میزان اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه را ارائه دهند.

انتهای پیام/

 


برچسب ها: دادستان کل کشور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *