صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

هیئت صلح فرمانداری سنندج افتتاح شد

۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴:۲۹
کد خبر: ۴۷۹۶۷۵۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
معاون حل اختلاف استان کردستان از افتتاح هیئت صلح فرمانداری سنندج خبر داد.

خبرگزاری میزان- ستاد صبر استان کردستان در راستای برنامه‌ها و اهداف خود و همچنین برنامه‌های عملیاتی ۱۴۰۳ قوه قضاییه و در راستای تعامل و همکاری با نهاد‌ها و ادارات دولتی در ترویج توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه، تفاهم نامه همکاری با فرمانداری شهرستان سنندج امضا کرد. 

در جلسه‌ای که به همین مناسبت در دفتر فرماندار شهرستان سنندج برگزار شد، ضمن امضا تفاهم‌نامه همکاری معاونت حل اختلاف (ستاد صبر استان کردستان) و فرمانداری شهرستان سنندج، هیئت صلح فرمانداری سنندج نیز افتتاح شد.

بهادر اسدی معاون حل اختلاف استان کردستان در این جلسه اظهار کرد: همکاری و تعامل این دو مجموعه می‌تواند بسیاری از مشکلات حقوقی و معیشتی مردم را در قالب هیئت‌های صلح و در راستای مفاد تفاهم‌نامه حل و فصل کند.

وی افزود: افتتاح هیئت صلح فرمانداری یکی از اقدامات مؤثر می‌باشد و استفاده از ظرفیت صلح یاران و هیئت‌های صلح بصورت کدخدامنشی به ایجاد صلح و سازش کمک شایانی خواهد کرد.

حسن عسکری فرماندار سنندج نیز در این جلسه بیان کرد: با توجه به جلسات قبلی و اهداف ستاد، فرمانداری سنندج ضمن استقبال از تشکیل هیئت‌های صلح که از نظر اجتماعی از اهداف و دغدغه‌های فرمانداری‌ها نیز می‌باشد، در بحث صلح و سازش همکاری لازم را بعمل خواهد آمد و این بستر را نیز می‌توان ازطریق بخشداری‌ها و دهیاری‌ها نیز در جوامع کوچکتر فراهم کرد.

وی تاکید کرد: فرمانداری سنندج نیز در این راه همیار و همکار ستاد صبر استان خواهد بود و افراد معرفی‌شده فرمانداری سنندج بعنوان هیئت صلح نیز خود از بزرگان و مصلحین فرمانداری و حتی شهرستان سنندج است که اقدامات مشابهی را انجام داده‌اند.

در پایان جلسه، ضمن امضاء تفاهم نامه، ابلاغ صلح یاری افتخاری به اعضای هیئت صلح فرمانداری سنندج اعطا شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: هیئت صلح

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *