صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بحرینی: جنایت‌های رژیم اسرائیل در سایه بی‌عملی جامعه بین‌المللی به موضوع عادی جدید تبدیل شد

۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱:۴۴
کد خبر: ۴۷۹۶۷۳۲
دسته بندی‌: حقوق بشر ، عمومی
نماینده ایران در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در ژنو ضمن ارسال نامه‌هایی به کمیسر عالی حقوق بشر و رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، از عملکرد نهاد‌های بین‌المللی در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

خبرگزاری میزان - علی بحرینی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در ژنو، از ارسال ۲ نامه به مقام‌های این نهاد در رابطه با تسریع تلاش‌ها برای پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان خبر داد.

وی نوشت: در ۲ نامه خطاب به کمیسر عالی حقوق بشر و رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ خواستار اقدام فوری برای پاسخگو کردن رژیم اسرائیل در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله شدم؛ با اشاره به استفاده اسرائیل از تسلیحات ساخت آمریکا در این حملات تاکید کردم که این نکته نشان‌دهنده همدستی مستقیم آمریکا در جنایت‌های اسرائیل است.

بحرینی در ادامه آورد: ابراز نگرانی کردم که جنایت‌های رژیم اسرائیل، در سایه بی‌عملی جامعه بین‌المللی به یک عادی جدید تبدیل شده است؛ در حالی که زخم‌های عمیق این سرزمین التیام نیافته، مصیبت‌های تازه‌ای به آن افزوده می‌شود.

به گفته نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در ژنو، رژیم صهیونیستی اکنون فصل جدیدی از اشغالگری و جنایت‌های خود را رونمایی کرده، که همه این‌ها در برابر چشمان جامعه بین‌المللی غیرفعال اتفاق می‌افتد؛ این رژیم، سایه تاریک سرکوب خود را فراتر از فلسطین گسترش داده و شرارت بدخیم خود را به لبنان رسانده است.

وی در پایان تصریح کرد: تاکید کردم که حزب‌الله یک نهاد سیاسی مشروع و بخشی از دولت لبنان است که علیه اشغال مبارزه می‌کند؛ نهاد‌های بین‌المللی باید ترور سیدحسن نصرالله را محکوم و مسئولیت خود برای توقف فوری جنایت‌های اسرائیل را ایفا کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *