صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پوگبا: هیچگاه آگاهانه قوانین را نقض نکرده‌ام/ برای بازگشت به زمین فوتبال صبر ندارم

۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸:۵۴
کد خبر: ۴۷۹۶۷۱۷
دسته بندی‌: ورزشی ، اخبار خارجی
پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس که به علت مثبت شدن تست دوپینگ ۴ سال از حضور در میادین محروم شده بود، محرومیتش به ۱۸ ماه کاهش پیدا کرد و او می‌تواند از این فصل به مسابقات بازگردد.

خبرگزاری میزان - پل پوگبا ستاره تیم ملی فرانسه تصمیم داشت با بازگشت دوباره به بانوی پیر به دوران اوج خودش بازگردد. بازیکنی که پس از یک دوره درخشان در یوونتوس به منچستریونایتد پیوسته بود، اما هرگز در منچستر نتوانست آنطور که باید و شاید خودش را نشان بدهد و به همین دلیل تصمیم گرفت بار دیگر به شهر تورین بازگردد و پیراهن یوونتوس را به تن کند. اما یک مانع باعث شد تا او یک وقفه طولانی در فوتبالش ایجاد شود.

خبر محرومیت ۴ ساله او از حضور در مسابقات فوتبال باعث شد تا پل پوگبا از لیست بازیکنان یوونتوس خارج شود. این محرومیت به علت مثبت شدن تست دوپینگ پوگبا بود. ستاره فرانسوی بار‌ها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود که در مثبت شدن تست دوپینگش بی‌تقصیر بوده و این رای حق او نبوده است. حال به نظر می‌رسد ظاهرا این دوران سخت قرار است به زودی به پایان برسد.

ظاهرا تجدید نظری در خصوص محرومیت او صورت گرفته است و این محرومیت از ۴ سال به ۱۸ ماه کاهش یافته است. پوگبا می‌تواند از ماه مارچ ۲۰۲۵، یعنی اسفند ماه امسال به مسابقات بازگردد.

بالاخره کابوس تمام شد، هیچوقت آگاهانه قوانین را نقض نکرده‌ام

پل پوگبا پس از اعلام رای کاهش محرومیت، اظهار داشت: «بالاخره کابوس تمام شد. با تصمیم دادگاه حکمیت ورزشی، من می‌توانم به روزی که دوباره به دنبال رویاهایم باشم، نگاه کنم. همیشه گفته‌ام که هرگز به طور آگاهانه قوانین آژانس جهانی ضد دوپینگ را نقض نکرده‌ام. من مکمل غذایی‌ای را که توسط پزشک به من تجویز شده بود، مصرف کردم.»

وی در ادامه گفت: «من با صداقت بازی می‌کنم و با وجود اینکه باید بپذیرم این یک تخلف با مسئولیت کامل من است، می‌خواهم از قضات دادگاه حکمیت ورزشی که توضیحات من را شنیدند، تشکر کنم.»

ستاره فرانسوی در پایان گفت: «این دوره‌ای بسیار ناراحت‌کننده در زندگی من بود، زیرا همه چیز‌هایی که برای آن‌ها سخت کار کرده بودم، به حالت تعلیق درآمد. دوباره از همه عشق و حمایت‌هایتان تشکر می‌کنم. نمی‌توانم برای بازگشت به زمین فوتبال صبر کنم.»

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *