صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

زارع: هواداران ما راه زیادی آمدند، اما پشت درب ماندند/ قرار نیست وزیر از ملوان حمایت کند

۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶:۳۳
کد خبر: ۴۷۹۶۶۷۳
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نشست خبری بعد بازی با نساجی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مازیار زارع در نشست خبری بعد بازی با نساجی در جمع خبرنگاران گفت: همه بر این باور هستیم که بازی بسیار جانداری را شاهد بودیم. مخصوصا در نیمه دوم که تیم ما کیفیت بالایی را از خود بجای گذاشت.

زارع افزود: نساجی هم موقعیت‌های خوبی داشت، اما این نظر شخصی من است که ما مستحق برد در این بازی بودیم، چون موقعیت‌های خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که این بازی زیبایی را شاهد بودیم کیفیت بالای زمین نساجی بود که باتوجه به بارش باران و خیس شدن زمین، سرعت بازی زیادتر شده بود و در کیفیت بازی تاثیرگذار بود.

سرمربی ملوان بیان داشت: به بازیکنان خودم بابت فوتبال خوبی که ارائه دادند تبریک میگویم. به کسانی که این بازی را ندیدند پیشنهاد میکنم حتما یکبار این بازی را تماشا کنند، چون بازی بسیار زیبایی بود و موقعیت‌های خوبی روی هر دو دروازه ایجاد شد.

زارع گفت: بچه‌ها تلاش کردند، اما کم دقت بودیم. خلق موقعیت خوبی انجام میدهیم، اما باید بیشتر تمرین کنیم که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم.

سرمربی ملوان افزود: به تیم نساجی، مردم و هواداران پرشور نساجی خسته نباشید میگویم. به آقای الهامی و کادرفنی خسته نباشید میگویم و من مطمئنم اگر به آن‌ها فرصت داده شود، این تیم در آینده جان خواهد گرفت.

زارع در خصوص شارژ روحی بعد حضور هواداران ملوان در ورزشگاه، گفت: ما قبل اینکه گل هم بخوریم توپ و میدان را در اختیار داشتیم و مالکیت در اختیار ما بود. من خیلی دوست ندارم بازی قطع شود، اما قانون این را میگوید که ۱۰ درصد استادیوم در اختیار تیم میهمان است. تماشاگران راه زیادی آمدند، اما پشت درب مانده بودند.

سرمربی ملوان ادامه داد: من از کسانی که مسئول برگزاری بازی بودند خواهش می‌کردم که فقط قانون را اجرا کنند و چیز زیادی از آن‌ها نخواستم.

زارع بیان داشت: این هواداران گناه دارند. من نمی‌دانم چرا این اتفاقات فقط برای ملوان می‌افتد. تماشاگران ما هم خیلی ناراحت می‌شوند. الان مگر چه اتفاقی افتاد؟ تماشاگران ما آمدند و دو طرف همدیگر را تشویق کردند. یک‌کلمه بی احترامی نکردند، از این بالاتر چه چیزی میخواهید؟

وی ادامه داد: من از مسئول برگزاری بازی خواستم اجازه بدهید تماشاگران بیایند و از فوتبال لذت ببرند. چه دلیلی دارد حدود ۲۰۰ـ۳۰۰ نفر آدم را پشت در نگه داریم؟ ما غیر از اجرای قانون چیز دیگری نخواستیم.

زارع در خصوص حمایت مسئولین از تیم‌های شمالی هم صحبت کرد و اظهار داشت: گیلان و مازندران فوتبالیست‌های زیادی در سطح کشور دارد. اگر شرایط آماده باشد و همه این بازیکنان در استان خودشان جمع بشوند چه اتفاقی خواهد افتاد؟!

وی ادامه داد: تنها تیم لیگ برتر هستیم که بازیکن بالای ۳۰ سال نداریم. بازیکنان ما بازیکنان جوانی هستند و خیلی هم خوب کار میکنند. مطمئنا اگر از سوی مسئولین استانی حمایت شویم شرایط خیلی بهتر خواهد شد. چون ما در گیلان و مازندران کم فوتبالیست نداریم.

زارع در خصوص جابجایی خود با سعید دقیقی گفت: تیم را خودم بستم و خیلی از بازیکنان مشکل بدنی داشتند که روی بازیکنان کار کردیم و الان همه با تمام وجود دارند کار میکنند.

سرمربی ملوان گفت: بچه‌های ما با همه وجودشان تمرین می‌کنند و از موفقیت سیر نمی‌شوند. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و همچنان میگویم که ما باید این بازی را می‌بردیم و سه امتیاز را کسب میکردیم.

زارع گفت: من مازیار سال‌های گذشته نیستم، خونسرد هستم و با خونسردی جواب میدهم. بازی به بازی فکر میکنم و همه به موفقیت تیم فکر می‌کنیم.

سرمربی ملوان در پایان در خصوص حمایت وزیر ورزش از ملوان پاسخ داد: در دوران قبل هم وزیران قبلی از شهر‌های دیگری بودند، این‌ها سوالات حاشیه‌ای هست، ولی قرار نیست وزیر ورزش از تیم خاصی حمایت کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *