صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

الهامی: مازیار زارع تیم گردن کلفتی از ملوان ساخته است

۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱:۲۲
کد خبر: ۴۷۹۶۶۷۲
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مازیار زارع تیم گردن کلفتی ساخته است.

خبرگزاری میزان - ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی در نشست خبری بعد از بازی مقابل ملوان در جمع خبرنگاران گفت: به تیم ملوان تبریک می‌گویم. مازیار زارع تیم خوب و گردن کلفتی ساخته است. دیروز هم گفتم که بازی بسیار سختی داریم و اگر تمرکزمان را از دست دهیم شاید بدجوری تنبیه شویم.

وی افزود: اعتقادم این است که بازی را خوب شروع کردیم. ملوان یکی از تیم های خوب این فصل است. گل اول را زدیم و شرایط به گونه‌ای شد بازی ۱۵ دقیقه متوقف شد و به یک سکته به تیم وارد شد. 

سرمربی نساجی ادامه داد:‌ بعد از گل اول می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم و حتی موقعیت های تک به تک هم داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. ملوان با تعویض هایی که انجام داد ما را تحت فشار قرار داد.

الهامی بیان کرد:‌ ملوان می‌توانست یک گل دیگر بزند. دقایق آخر طوری بود که می‌توانستیم یک گل دیگر بزنیم ولی نتوانستیم. به نظر من یکی از بازی های با کیفیت لیگ را شاهد بودیم و ان شاالله بتوانیم در ادامه بهتر شویم. 

وی درباره تعویض‌های تیم نساجی گفت: وقتی تیمی تعویض می‌کند یعنی شرایط به گونه‌ای که می‌خواهد پیش نرفته است. وقتی تیم گل می‌خورد و این شرایط پیش می.آید قطعا مربی بیشتر از بازیکنان مقصر است.

سرمربی نساجی عنوان کرد: بدانید که نساجی بد بازی نکرد. می.توانستیم کار را تمام کنیم. ملوان در ۶ بازی اخیر خود ۴ برد کسب کرده است. تیم های بزرگ مقابل ملوان با var امتیاز گرفتند و این تیم امسال تیم خیلی خوبی دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *