صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

فرزام: روئینگ پیش از فدراسیون شدن به پیست نیاز دارد/ کناره‌گیری از هدایت تیم ملی تصمیم شخصی‌ام است

۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵:۰۱
کد خبر: ۴۷۹۶۵۷۵
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی روئینگ گفت: شنبه عازم مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا در ازبکستان هستیم.

افشین فرزام در گفت‌وگو با میزان، درباره تصمیم وزارت ورزش بر استقلال رشته روئینگ در قالب یک فدراسیون جدید و جدایی از فدراسیون قایقرانی و همچنین تجربه انجام چنین اقدامی در کشور‌های مطرح در این رشته، اظهار داشت: اگر از کشور‌های آمریکایی و اروپایی بخواهیم گذر کنیم، در آسیا کشور‌های زیادی هستند که به صورت مجزا دارای فدراسیون روئینگ هستند. البته بیشتر این کشور‌ها از پیش از انجام چنین کاری، زیرساخت‌های رشته روئینگ مانند پیست استاندارد و کمپ تمرینی را در چندین نقطه از کشورشان ایجاد کرده‌اند.

وی ادامه داد: در هر صورت استقلال روئینگ در قالب یک فدراسیون مستقل را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم که این اقدام با مطالعه، پشتوانه و آینده‌نگری انجام شده باشد تا در آینده‌ای نه‌چندان‌دور شاهد ایجاد زیرساخت‌های روئینگ در کشورمان باشیم.

فرزام درخصوص تصمیمش بر کناره‌گیری از هدایت تیم ملی روئینگ با وجود کسب نتایج قابل قبول در سالیان اخیر، گفت: باید پیش از پاسخ به این سوال از تمامی رسانه‌ها که در طول این سال‌ها با انتقادات و پیگیری‌های مستمر به رشد قایقرانی و روئینگ کمک کرده‌اند، تشکر کنم. این تصمیم بر کناره‌گیری کاملاً شخصی بوده، زیرا به نظرم اکنون زمان مناسبی است تا بتوانم به اهدافی که در ذهنم دارم و به دنبال پیاده‌کردن آن‌ها هستم، بپردازم و فعلاً از هدایت تیم ملی دور باشم. 

وی در پایان درخصوص رقابت‌های پیش‌روی تیم ملی روئینگ، گفت: اگر ویزا‌ها تا دیشب (پنجشنبه) آمده باشد، شنبه عازم مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا در ازبکستان هستیم. ۳ هفته فرصت آماده‌سازی داشتیم و امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *