صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

حسین‌خانی: برای دور برگشت لیگ کشتی برنامه داریم/ داوری‌ها پر اشتباه است

۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵:۰۲
کد خبر: ۴۷۹۶۵۷۲
سرمربی تیم کشتی آزاد پانلا گفت: با تشکیل کمیته فنی برنامه ریزی لازم جهت حضور در دور برگشت لیگ برتر انجام خواهد شد.

خبرگزاری میزان - مصطفی حسین‌خانی، سرمربی تیم کشتی آزاد پانلا پس از برتری مقابل تیم کشتی مقاومت البرز با بیان اینکه ما در حالی با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری دست یافتیم که نتیجه نهایی می‌توانست ۸ بر ۲ باشد، اما بخاطر داوری‌های پر اشتباه این نتیجه رقم نخورد.

وی افزود: اشتباهات مداوم و مکرر داوری موجب دلسردی سرمایه‌گذاران برای تیم‌داری در کشتی می‌شود. همه ما خواهان جذب کشتی‌گیرانی قوی برای حضور تیم‌هایی قدرتمند در لیگ برتر کشتی هستیم تا به آینده کشتی کشور کمک کنیم. اگر لیگ برتر می‌خواهیم باید همه‌چیزمان هم لیگ برتری باشد.

دارنده مدال برنز جهان ضمن ابراز تاسف از داوری‌های پر اشتباه در دیدار مقابل تیم مقاومت البرز، گفت: حمید یاری رئیس سازمان لیگ نیز از نزدیک شاهد اشتباهات داوری بود، اما کاری از دستمان بر نمی‌آید، البته دو تا از بچه‌های ما هم دور از انتظار ظاهر شدند.

حسین‌خانی ادامه داد: نگاه اسپانسر به لیگ برتر، متفاوت از چیزی است که با آن روبه‌رو می‌شود در نتیجه حساسیت‌های بی‌مورد بوجود می‌آید که باعث می‌شود حتی اسم لیگ برتر نیز زیر سوال برود.

سرمربی تیم کشتی آزاد پانلا از تشکیل جلسه کمیته فنی پس از دور رفت مسابقات به‌منظور برنامه‌ریزی برای دور برگشت لیگ خبر داد و خاطرنشان کرد: همانطور که بار‌ها اعلام کرده‌ایم، هدف اول ما میدان دادن به کشتی‌گیران جوان است و در عین حال به پیروزی نیز فکر می‌کنیم و امیدواریم به نتایج مطلوبی که مدنظرمان است، دست یابیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *