صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آیت الله آملی لاریجانی:جمهوری اسلامی در عمل نشان داد که پشتوانه محور مقاومت در همه جاست

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲:۴۹
کد خبر: ۴۷۹۶۴۵۹
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ تاکید کرد: ایران در عمل نشان داد که پشتوانه محور مقاومت در همه جاست.

خبرگزاری میزان - رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه آیین آغاز به کار دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی گفت: از این پاسخ کوبنده خوشحال شدیم و امیدواریم دشمن صهیونیستی پند خودش را گرفته باشد.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: البته اگر صهیونیست‌ها بخواهند ماجراجویی کنند همانطور که نیرو‌های مسلح ما خصوصا سپاه پاسداران گفتند، حتما پاسخ قاطع تری به آن‌ها خواهند داد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح ما آماده جهاد هستند تاکید کرد: شهید حاج قاسم فرمود که ما فرزند شهادتیم؛ نیرو‌های مسلح ما اینگونه هستند، کسانی که خودشان را اِحدی الحُسنیین‏ میدانند و در جنگیدن با دشمن و کفار از هیچ چیز نمی‌هراسند.

آیت الله آملی با تاکید براینکه دشمن صهیونیستی این را میداند وامیدواریم پند کافی را گرفته باشد افزود: نکته مهم اینست که ایران با عمل خودش نشان داد که پشتوانه مهمی برای محور مقاومت در همه جا هست. ان شالله این مسله تحت هدایت و نظر مقام معظم رهبری ادامه پیدا میکند.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *